Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2012 17:09 - България е пазар с голям потенциал
Автор: ivanvarbanovtv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 16155 Коментари: 0 Гласове:
0



България е пазар с голям потенциал

 Господин Тудосие, кажете повече за мотивите Discovery Networks да разкрие офис и в България?
- Discovery Networks e документална медийна компания номер 1 в света. Всеки един от пазарите, в които работим, е от изключително значение за нас. България е пазар с голям потенциал заедно с другите страни от региона в Югоизточна Европа като Сърбия, Хърватия и Словения. Офисът ни в Румъния управлява този регион. Ето защо сега ние бихме искали да бъдем с една крачка по-близо до нашите търговски партньори в България, като по този начин изградим една силна връзка със зрителите ни тук. За да бъде успешен нашият бизнес във всеки един от пазарите, ние се стремим да съчетаем ефективно международния ни опит с опита на талантливите хората от екипите в съответната страна.

- Какви са стратегическите задачи пред Discovery Networks България за тази година?
- Тази година е един доста важен старт за нас с оглед на това, че открихме офис в София, за да бъдем близо до нашите зрители и партньори, като по този начин имаме възможността да получаваме незабавна обратна връзка от тях. Така че нашите приоритети сега са да разширим дейността си в България и да продължаваме да се борим срещу пиратството, като работим тясно с държавните органи. По отношение на нашите канали тази година планираме представянето на някои нови много интересни програми, като акцент ще поставим на Discovery Channel и ТLC. Зрителите ще имат възможността да видят някои нови серии на предаванията по Discovery Channel като „Спецполицаи”, „Динамо: невероятни магии”, както и нов сезон на „Идиот в чужбина” през април. По ТLC сме подготвили друга голяма гама от предавания като „Жени полицаи от Мемфис”, „Странният секс” и „Кралят на тортите”. Също така сме подготвили изненада в българския програмен отдел - може би вече сте чули, че екип на Discovery е заснел епизод от предаването „Х Машини”, тук, в България. Тези кадри ще бъдат излъчени тази година, но повече подробности ще разберете скоро.

- Кое отличава регионите на Източна и Западна Европа по отношение на програмирането и интереса на зрителите?
- Страните от Западна Европа са един много зрял пазар, където каналът предлага разнообразие в програмите, докато в източноевропейските пазари все още има място за въвеждане на качествени и свежи подходи при програмирането. Най-общо казано, западните зрители са повече ориентирани към развлекателните програми, докато източните зрителите търсят по-фактически базирани програми, които разширяват хоризонта на познанията им и представляват един прозорец към света.

- Какви тв продукти да очаква българската аудитория?
- Програмите за България са съобразени с предпочитанията на публиката в региона. Нашият екип обръща специално внимание на проучванията, които посочват кои програми българите предпочитат, особено защото имаме локално излъчване на Discovery Channel България и регионално за TLC с дублаж на български и за двата канала. От нашия опит може да кажем, че българските зрители предпочитат предавания, свързани с наука, инженерство, оцеляване, предавания за разследване. Също така са големи фенове на сериали като „Строителни постижения”, „Оцеляване на предела”, „Как се прави?”, „Ловци на митове” или „Мръсна работа”.

Иван Върбанов, в."КЛАСА"
23.02.2012, София



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivanvarbanovtv
Категория: Новини
Прочетен: 2529318
Постинги: 965
Коментари: 364
Гласове: 673
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031