Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2014 23:32 - ЗА ИСТИНСКОТО ПРИЯТЕЛСТВО
Автор: ivanvarbanovtv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1866 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 20.11.2014 12:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ЗА ИСТИНСКОТО ПРИЯТЕЛСТВО

image


Иван Върбанов

Истинското приятелство е щастие, благодат, благословия. То се усеща със сърцето и душата, осмисля се от ума и е съпътствано от наличието на хармонични вибрации,  обмен на светлина на аурите, препредавани в резонанс сигнали на подсъзнание, инстинкт и интуиция.

Да имаш истински приятел/и си е благословия. Благодарен съм за това щастие!

Спокоен съм, че през годините независимо от географското местоположение той/те са винаги с мен и до мен. Усещането, че мислим заедно, че имаме пълно съвпадение на светоусещането и възприятието за света и хората, на живота изобщо, е неописуемо удоволствие. Безкористното и спонтанно общуване, точните оценки и анализите на важни случки и събития, верните съвети, искрената и сърдечна подкрепа най-вече – всичко това е безценно.

Удивлявам се от верността на истинското приятелство, от чистотата, от силата му да подпомогне личността в преодоляването на тежки кризи, обстоятелства, депресии, спадове, житейски драми.

Как бихме живели без верните си приятели? Още от детството, когато заедно сме съзаклятничили за да извършим поредната беля и сме споделили най-големите тайни - своите звездни съкровени мечти, през порастването и възмъжаването, преминавайки през време и кръстопътища.... и после.....през хилядите мигове от матричния филм на всеки от нас, верният приятел е главен герой в живота на всеки от нас.

Благодаря на моите истински приятели! 
Те знаят и чувстват, че са специални за мен!
Надявам се, да мога да им върна някога добротата, помощта, радостта и щастието, което съм получил от тях. 
Дано успея....... някога!




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivanvarbanovtv
Категория: Новини
Прочетен: 2529729
Постинги: 965
Коментари: 364
Гласове: 673
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031