Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2017 23:03 - Нека прошката душите ни пречисти!
Автор: ivanvarbanovtv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 678 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 01.03.2017 23:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
☼И.В. | 26 февруари, 2017

На днешния ден - Сирни заговезни или Ден за прошка, бих искал да кажа на моето семейство - Меги, Йо и татко; на моите приятели; на моите близки; на кръга от хора, с които ме свързва ежедневието и работата ми: "ПРОСТЕТЕ, АКО ВОЛНО ИЛИ НЕВОЛНО С НЕЩО СЪМ СЪГРЕШИЛ ПРЕД ВАС И СЪМ ВИ НАСКЪРБИЛ ИЛИ ОБИДИЛ! ПРОСТЕТЕ МИ, ЗАЩОТО НЕ Е БИЛО С УМИСЪЛ! ПРОСТЕТЕ МИ, ЗАЩОТО ОСЪЗНАВАМ ГРЕШКИТЕ СИ ДНЕС И НЯМА ДА ГИ ПОВТОРЯ! ПРОСТЕТЕ МИ, ЗАЩОТО АЗ ВЕЧЕ ВИ ПРОСТИХ!".

Прошката носи силата на чудо. Освободете се от носените в подсъзнанието или някъде там в тайно кътче на сърцето Ви болка, обида, гняв, омерзение, омраза или враждебност. Пуснете си да си отидат от Вас. Пуснете миналото. Освободете го! Гореизброеното, таено в душата или сърцето Ви е болест, саморазрушение, самоубийство на самите Вас. Това е отрова и блокаж, които сами причиняваме на себе си.

Ключът е в нас - прости, освободи се, изцели душата и сърцето си, бъди силен, стопи всичко негативно в теб. Трудно е това преодоляване, но е магическо силно. То дава свобода и светлина, защото така израстваме духовно. Опрощението променя много неща - живот, съдба, карма. Трансформирайте емоционалната отрова, негативните емоции или желанието за противопоставяне в хармония, доброта, смирение. Простете на хора, които са Ви наранили или обидили! Простете на враговете си! Изправете се очи в очи и се освободете! Освободете се чрез прошката, приятели!

Който не умее да прости, той не умее да обича. 
Да помълчим и да се пречистим! Простете ми! Аз вече Ви простих!  



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivanvarbanovtv
Категория: Новини
Прочетен: 2548332
Постинги: 971
Коментари: 364
Гласове: 677
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930