Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2012 01:11 - Ани Цолова: И с кампаниите си bTV доказва, че е лидер !
Автор: ivanvarbanovtv Категория: Новини   
Прочетен: 710 Коментари: 0 Гласове:
0



  

VIII Световна среща на българските медии

 

Ани Цолова, водеща на “Тази сутрин” :

 

И с  кампаниите си bTV доказва, че е лидер !

·        Зрителите  ни припознават  като медия с обществени функции

 

Иван Върбанов,

пратеник на “Класа”

 

Очакванията, нагласите и високият интерес на  зрителите на bTV, са доказателство за факта, че  медията ни все повече  е припозната  от аудиторията и като   обществена телевизия, от която хората  очакват да разреши най-различни по тематика проблеми от бита и реалността им, както и да отстоява различни каузи. Това каза водещата на сутрешния блок “Тази сутрин” – Ани Цолова, която бе гост на Осмата световна среща на българските медии в Букурещ.

“След успешния финал на кампанията “Да изчистим България за един ден”, извън цифрите и данните, които са впечатляващи за отзвука, броя на доброволците и количествата отпадъци, които бяха извозени към депата,  важна за нас е тенденцията, която все по-ярко се откроява, по отношение на функциите и нагласите на зрителите ни.  По смисъла на Закона за радио и телевизия и лицензията на bTV, медията е търговски оператор, без да е натоварена с обществени функции – такива, на каквито е носител държавната БНТ.  Въпреки това, bTV се превръща все повече днес  в обществената телевизия в очите на хората, именно и с ангажиментите, които помема с различните провеждани кампании, сред които е “Да изчистим България за един ден”, коментира  Ани Цолова пред “Класа”.

 

bTV бе първата телевизия, която направи голяма акция за събиране на средства през 2005 - 2006 година, когато България беше потопена под вода. Тогава журналисти от медията, със съпричастност и ентусиазъм се  впуснаха в това да описват щети заедно със специалисти  и експерти, а след това медията се отчете пред зрителите за това къде и как са били  разпределени и насочени всички средства до последната  стотинка.

 

“Като потвърждение на факта, че ние сме социално отговорна  медия и сме носители на обществени функции проведохме и кампанията “ Не сте сами”, подчерта  Ани Цолова и добави: “Кампанията започна през 2006 г. в подкрепа на осъдените на смърт от либийски съд български медици. Тя намери широк отзвук сред българските граждани и бе подкрепена от редица международни организации и известни личности в чужбина. Тогава всички български медии се обединиха и всеки един от нас стоеше зад тази инициатива”.

 

Кампанията “Да изчистим България за един ден” се превърна не само в успех на духа и е знак за успеха  и влиянието на bTV, но тя премина с много усмивки, искрен ентусиазъм и съпричастност и се превърна в една зелена и ефективна инициатива.

 

“Работата по проекта започна преди повече от една година. Стотици държави участват успоредно в тази иницатива. Уникалното за България е това, че ние сме единствената държава, в  която  медия – bTV e двигателят на този процес”, допълни Ани Цолова.

 

 Вече са ясни измеренията на успеха на кампанията – над  320 000 доброволци почистиха повече от 2500 мръсни зони и над 530 незаконни сметища в националната акция на 12 май. Включиха се и 2410 компании, 1400 училища, над 500 неправителствени организации, 30 университета и др. Българските доброволци в кампанията „Да изчистим България за един ден!” бяха най-активни на Балканския полуостров. За сравнение в Румъния през същия ден доброволците са били 140 000.

 

Интересното е, че в продължение на целия процес на подготовка на тази инициатива, за целият период от 12 месеца на ангажираните хора  не е заплащано нищо, и те са се включили абсолютно безвъзмездно. “Подкрепиха ни хиляди частни компании, а така също и по-големи корпорации. Абсолютно безвъзмездно работиха и артистите, музикантите, техническите екипи по озвучаването на заключителния концерт. Държавните институции, без които бе невъзможно да изчистим България за един ден,  също не са получавали или давали никакви финансови средства”, обобщи лицето на кампанията и водеща на предаването “Тази сутрин” Ани Цолова.

Обобщено в 15 държави, общият брой на включилите се участници е 2 млн. 400 хиляди души. Равносметката : екипът на bTV  е щастлив от факта, че аудиторията очаква  медията да бъде заедно с тях, и да бъде да тяхна страна. “Това ни задължава и ни радва.  Отделихме достатъчно място в сутрешния блок, за да комуникираме тази инициатива. Важното е, че инициативата ни не бе за едни ден, и се превърна в наистина успешен опит за промяна на  мисленето и манталитета ни. Остава в сила посланието ни днес  - трябва да пазим България”, заключи Ани Цолова.

 

 

 

 

 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivanvarbanovtv
Категория: Новини
Прочетен: 2554155
Постинги: 971
Коментари: 364
Гласове: 677
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930