Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. mt46
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. mt46
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. dobrota
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. dobrota
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
Постинг
24.06.2012 14:31 -
Обявиха носителите на „Лъвовете на Кан“ - оскарите в рекламата
Обявиха носителите на „Лъвовете на Кан“ - оскарите в рекламата
Иван Върбанов, "КЛАСА"
Голямата награда Grand Prix на тазгодишното издание на фестивала за ефективност на рекламата в Кан бе присъдена за Crispin Porter & Bogusky и рекламодателя American Express за кампанията „Малкият бизнес получава своя специален ден“, която грабна и голямата награда в категорията Direct.
Английските агенции AMV BBDO, Mother и Grey London са другите топпризьори, които завоюваха престижни награди „Сребърен лъв“ в категориите Promo & Activation и Direct and PR на тазгодишното издание на фестивала на рекламната индустрия.
AMV бе отличена заради своята игра Wrigleys за iPhone, предназначена да прекосява границите на онова, което е възможно, и да доставя сетивни преживяваният в пет отделни области - игри, музика, филм, изкуството и мода.
Mother взе бронз за проекта си „Зелената кутия", разработен за „Бекс“, заедно с Grey, които са отличени заради кампанията си „Вини“ по поръчка на британската здравна фондация за сърдечни болести BHF. Организацията, която насочва действията си към превенция на сърдечносъдови заболявания, поръча нестандартна кампания за оказване на първа помощ, в която реши да участва футболната легенда Вини Джоунс, който прави сърдечен масаж на пострадал под музикалния съпровод на Stayin‘ Alive на култовите Bee Gees.
В категорията Direct бе излъчен само един победител, като златото и среброто бяха присъдени за OgilvyOne за кампанията „Експериментът на гнома“ с клиент Kern & Sohn.
„Лъвове“ в PR категория бяха дадени за Brooklyn Brothers (злато) и Ogilvy & Mather (сребро). „Братята от Бруклин“ бяха отличени заради кампанията им „Вдъхновени от Исландия“, а Огилви спечелиха с кампанията за козметично преобразяване на Dove.
Иван Върбанов, "КЛАСА"
Голямата награда Grand Prix на тазгодишното издание на фестивала за ефективност на рекламата в Кан бе присъдена за Crispin Porter & Bogusky и рекламодателя American Express за кампанията „Малкият бизнес получава своя специален ден“, която грабна и голямата награда в категорията Direct.
Английските агенции AMV BBDO, Mother и Grey London са другите топпризьори, които завоюваха престижни награди „Сребърен лъв“ в категориите Promo & Activation и Direct and PR на тазгодишното издание на фестивала на рекламната индустрия.
AMV бе отличена заради своята игра Wrigleys за iPhone, предназначена да прекосява границите на онова, което е възможно, и да доставя сетивни преживяваният в пет отделни области - игри, музика, филм, изкуството и мода.
Mother взе бронз за проекта си „Зелената кутия", разработен за „Бекс“, заедно с Grey, които са отличени заради кампанията си „Вини“ по поръчка на британската здравна фондация за сърдечни болести BHF. Организацията, която насочва действията си към превенция на сърдечносъдови заболявания, поръча нестандартна кампания за оказване на първа помощ, в която реши да участва футболната легенда Вини Джоунс, който прави сърдечен масаж на пострадал под музикалния съпровод на Stayin‘ Alive на култовите Bee Gees.
В категорията Direct бе излъчен само един победител, като златото и среброто бяха присъдени за OgilvyOne за кампанията „Експериментът на гнома“ с клиент Kern & Sohn.
„Лъвове“ в PR категория бяха дадени за Brooklyn Brothers (злато) и Ogilvy & Mather (сребро). „Братята от Бруклин“ бяха отличени заради кампанията им „Вдъхновени от Исландия“, а Огилви спечелиха с кампанията за козметично преобразяване на Dove.
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 677