Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. vidima
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. vidima
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Постинг
24.06.2012 14:28 -
Телевизията остава най-популярната медия, интернет - на второ място
Телевизията остава най-популярната медия, интернет - на второ място
Иван Върбанов, "КЛАСА"
Телевизията и интернет са най-предпочитаните медии от аудиторията, сочи проучване на „Интерактив адвъртайзинг бюро България“ (IAB България). Резултатите бяха оповестени от Алисън Фена, вицепрезидент “Проучвания и маркетинг” на IAB Европа, и недвусмислено сочат, че българите отделят за телевизия 23,2 часа седмично и прекарват 16 часа в интернет. Радиото (11,7 часа), вестниците (4,1 часа) и списанията (3,7 часа) изостават далеч назад. В европейски мащаб интернет потреблението на седмична база е 14,8 часа, повече от час по-малко спрямо България.
Проучването покрива целия спектър на използването на различни медии – от радио и тв, през преса и списания, до интернет, включително чрез компютри, мобилни устройства, таблети и конзоли. За България онлайн проучването е изпълнено от Global Park/ GMI при 1000 респонденти, а омнибус изследването офлайн е извършено от TNS с 500 респонденти.
Също както и на останалите пазари, споделеното медия потребление е основна характеристика за използването на медиите. В България 36% от мъжете и 38% от жените използват интернет, докато гледат телевизия. Възрастовата група, която прекарва най-голям процент от времето си в интернет, докато гледа телевизия, е тази от 16 до 24 години – 48%.
Влиянието на интернет в България е силно. 51% от интернет потребителите в национален мащаб споделят, че интернет им помага да избират по-добрите продукти и услуги, докато за 72% интернет е начин да поддържат връзка с приятели и роднини. Интересен факт за България е, че 37% от потребителите споделят, че интернет им помага да управляват здравето си.
Иван Върбанов, "КЛАСА"
Телевизията и интернет са най-предпочитаните медии от аудиторията, сочи проучване на „Интерактив адвъртайзинг бюро България“ (IAB България). Резултатите бяха оповестени от Алисън Фена, вицепрезидент “Проучвания и маркетинг” на IAB Европа, и недвусмислено сочат, че българите отделят за телевизия 23,2 часа седмично и прекарват 16 часа в интернет. Радиото (11,7 часа), вестниците (4,1 часа) и списанията (3,7 часа) изостават далеч назад. В европейски мащаб интернет потреблението на седмична база е 14,8 часа, повече от час по-малко спрямо България.
Проучването покрива целия спектър на използването на различни медии – от радио и тв, през преса и списания, до интернет, включително чрез компютри, мобилни устройства, таблети и конзоли. За България онлайн проучването е изпълнено от Global Park/ GMI при 1000 респонденти, а омнибус изследването офлайн е извършено от TNS с 500 респонденти.
Също както и на останалите пазари, споделеното медия потребление е основна характеристика за използването на медиите. В България 36% от мъжете и 38% от жените използват интернет, докато гледат телевизия. Възрастовата група, която прекарва най-голям процент от времето си в интернет, докато гледа телевизия, е тази от 16 до 24 години – 48%.
Влиянието на интернет в България е силно. 51% от интернет потребителите в национален мащаб споделят, че интернет им помага да избират по-добрите продукти и услуги, докато за 72% интернет е начин да поддържат връзка с приятели и роднини. Интересен факт за България е, че 37% от потребителите споделят, че интернет им помага да управляват здравето си.
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 677