Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2012 14:32 - Unilever, McDonald's, WPP Group и Ogilvy & Mather оглавиха ранглистата на най-ефективните рекламодател, бранд, рекламен холдинг и мрежова агенция
Автор: ivanvarbanovtv Категория: Новини   
Прочетен: 874 Коментари: 0 Гласове:
0



  Unilever, McDonald"s, WPP Group и Ogilvy & Mather оглавиха ранглистата на най-ефективните рекламодател, бранд, рекламен холдинг и мрежова агенция

Иван Върбанов, "КЛАСА"

Effie Worldwide и WARC – международната маркетингова рисърч услуга, обявиха световната ранглиста на най-ефективните рекламодател, бранд, рекламен холдинг и мрежова рекламна агенция на базата на данните на постигнатото от финалистите и победителите в 39-ото издание на наградите ЕFFIE. Еffie Index бе създаден през 2011 г. с цел да измерва и да огласява най-добрите ефективни идеи за маркетингови комуникации от целия свят.
Резултатите сочат, че убедително на планетата за 2012 г. Unilever е на най-ефективният рекламодател, McDonald"s - най-ефективният бранд за втора поредна година, WPP Group е най-ефективният рекламен холдинг, Ogilvy & Mather е най-ефективната мрежова рекламна агенция. И още: Ogilvy & Mather (Бомбай) е най-ефективният офис на агенция, McKinney (Durham, NC, USA ) е най-ефективната независима агенция.
През 2011 г. - учредителната година за Effie Effectiveness Index, за най-ефективен рекламодател в световен мащаб бе обявен Procter & Gamble; бранд: McDonald"s, рекламна холдингова компания - Omnicom; мрежова агенция: BBDO Worldwide; агенция офис: Sancho BBDO (Bogota, Colombia), и независима рекламна агенция: Wieden + Kennedy (Портланд, Орегон, САЩ).
"Ранглистата на индекса на Effie за 2012 година съвсем ясно показва промените в развитието и бизнес резултатите на рекламния бранш в сравнение с предходната година през изминалата година“, заяви Мат Зайлер, председател на борда на Effie Worldwide и изпълнителен директор на IPG Mediabrands.
"Като индустрия ние трябва да използваме този точен и верен инструмент – Еffie Index, за да идентифицираме най-добрите рекламни продукти и да популяризираме добрите практики, които са най-добри за маркетолозите в бъдеще“, допълни Мат Зайлер.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivanvarbanovtv
Категория: Новини
Прочетен: 2554761
Постинги: 971
Коментари: 364
Гласове: 677
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930