Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Постинг
24.06.2012 14:32 -
Unilever, McDonald's, WPP Group и Ogilvy & Mather оглавиха ранглистата на най-ефективните рекламодател, бранд, рекламен холдинг и мрежова агенция
Unilever, McDonald"s, WPP Group и Ogilvy & Mather оглавиха ранглистата на най-ефективните рекламодател, бранд, рекламен холдинг и мрежова агенция
Иван Върбанов, "КЛАСА"
Effie Worldwide и WARC – международната маркетингова рисърч услуга, обявиха световната ранглиста на най-ефективните рекламодател, бранд, рекламен холдинг и мрежова рекламна агенция на базата на данните на постигнатото от финалистите и победителите в 39-ото издание на наградите ЕFFIE. Еffie Index бе създаден през 2011 г. с цел да измерва и да огласява най-добрите ефективни идеи за маркетингови комуникации от целия свят.
Резултатите сочат, че убедително на планетата за 2012 г. Unilever е на най-ефективният рекламодател, McDonald"s - най-ефективният бранд за втора поредна година, WPP Group е най-ефективният рекламен холдинг, Ogilvy & Mather е най-ефективната мрежова рекламна агенция. И още: Ogilvy & Mather (Бомбай) е най-ефективният офис на агенция, McKinney (Durham, NC, USA ) е най-ефективната независима агенция.
През 2011 г. - учредителната година за Effie Effectiveness Index, за най-ефективен рекламодател в световен мащаб бе обявен Procter & Gamble; бранд: McDonald"s, рекламна холдингова компания - Omnicom; мрежова агенция: BBDO Worldwide; агенция офис: Sancho BBDO (Bogota, Colombia), и независима рекламна агенция: Wieden + Kennedy (Портланд, Орегон, САЩ).
"Ранглистата на индекса на Effie за 2012 година съвсем ясно показва промените в развитието и бизнес резултатите на рекламния бранш в сравнение с предходната година през изминалата година“, заяви Мат Зайлер, председател на борда на Effie Worldwide и изпълнителен директор на IPG Mediabrands.
"Като индустрия ние трябва да използваме този точен и верен инструмент – Еffie Index, за да идентифицираме най-добрите рекламни продукти и да популяризираме добрите практики, които са най-добри за маркетолозите в бъдеще“, допълни Мат Зайлер.
Иван Върбанов, "КЛАСА"
Effie Worldwide и WARC – международната маркетингова рисърч услуга, обявиха световната ранглиста на най-ефективните рекламодател, бранд, рекламен холдинг и мрежова рекламна агенция на базата на данните на постигнатото от финалистите и победителите в 39-ото издание на наградите ЕFFIE. Еffie Index бе създаден през 2011 г. с цел да измерва и да огласява най-добрите ефективни идеи за маркетингови комуникации от целия свят.
Резултатите сочат, че убедително на планетата за 2012 г. Unilever е на най-ефективният рекламодател, McDonald"s - най-ефективният бранд за втора поредна година, WPP Group е най-ефективният рекламен холдинг, Ogilvy & Mather е най-ефективната мрежова рекламна агенция. И още: Ogilvy & Mather (Бомбай) е най-ефективният офис на агенция, McKinney (Durham, NC, USA ) е най-ефективната независима агенция.
През 2011 г. - учредителната година за Effie Effectiveness Index, за най-ефективен рекламодател в световен мащаб бе обявен Procter & Gamble; бранд: McDonald"s, рекламна холдингова компания - Omnicom; мрежова агенция: BBDO Worldwide; агенция офис: Sancho BBDO (Bogota, Colombia), и независима рекламна агенция: Wieden + Kennedy (Портланд, Орегон, САЩ).
"Ранглистата на индекса на Effie за 2012 година съвсем ясно показва промените в развитието и бизнес резултатите на рекламния бранш в сравнение с предходната година през изминалата година“, заяви Мат Зайлер, председател на борда на Effie Worldwide и изпълнителен директор на IPG Mediabrands.
"Като индустрия ние трябва да използваме този точен и верен инструмент – Еffie Index, за да идентифицираме най-добрите рекламни продукти и да популяризираме добрите практики, които са най-добри за маркетолозите в бъдеще“, допълни Мат Зайлер.
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 677