Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. wonder
4. kvg55
5. planinitenabulgaria
6. varg1
7. leonleonovpom2
8. sparotok
9. mt46
10. deathmetalverses
11. getmans1
12. hadjito
13. samvoin
14. tili
2. radostinalassa
3. wonder
4. kvg55
5. planinitenabulgaria
6. varg1
7. leonleonovpom2
8. sparotok
9. mt46
10. deathmetalverses
11. getmans1
12. hadjito
13. samvoin
14. tili
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. vesonai
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
2. radostinalassa
3. vesonai
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
Постинг
27.06.2012 23:04 -
Защо Фейсбук тихомълком позиционира нови имейли на потребителите?
Защо Фейсбук тихомълком позиционира нови имейли на потребителите?
Иван Върбанов, за "КЛАСА"
Мениджмънтът на Facebook Inc. призна грешката си, че е пристъпила към позициониране на нови имейли на потребителите.Социалната мрежа е могла да положи повече усилия, за да информира масирано и предварително потребителите си за решението, да бъдат създадени и позиционирани в личните профили новосъздадени имейли с разширение към платформата. На практика всеки от юзърите вече има на информационното си поле адрес на електронната си поща, който е създаден по формулата име, фамилия @facebook.com.
При изпращане на електронно съобщение на новосъздадения адрес потребителите на Фейсбук получават текста като съобщение направо на страницата си в социалната мрежа.
Какви са мотивите за това решение на сайта и дали между тях са и стремежът да бъде контролирана личната кореспонденция, като тя се пренасочи към новите фейсбук акаунти?
Въпросът според мнозина задава и отговора.
Инициативата на Facebook произхожда и от стремежа на компанията за реализирането на значителен финансов ръстблагодарение на трайния интерес от страна на рекламодателите, а така също и на внушителния брой на съществуващите потребители.
Реално Facebook трансформацията на имейли от понеделник само за два дни предизвиква остра вълна на недоволство, която за момента не е прераснала в по-висока степен на протест. От социалната мрежа поддържат тезата, че вината е в лошата комуникация на новата идея, като контрират, че проблемът е маловажен.
Нещо повече - от Facebook заявяват, че всички членове на социалния сайт са били уведомени още през април за предстоящото обновление на електронните адреси, за да бъдат те приведени в съответствие с платформата. Но в него не се казва и дума за това какво точно планира да извърши компанията.
Говорителят на корпорацията официално призна, че "към задна дата компанията наистина е трябвало да информира по-активно за създаването на новите имейли“. В отговор на въпроса дали този ход е предприет, за да засили собствения трафик на съобщенията във Facebook, от компанията обясниха : "Искаме хората да използват тази услуга, която според тях е най-ефективна. Стъпката се предприема с цел да бъде унифицирано и улеснено общуването на потребителите, които са в сайта. Промяната е валидна и за целия екип на Facebook“.
Факт е, че това действие, инициирано по идея на управителното тяло на Facebook, индуктира порой от гневни онлайн коментари. Постовете в блоговете, които се появиха светкавично след предприетата подмяна на информацията, отнасяща се до персоналните имейли, бяха посветени на търсенето на решение, как да бъде деактивирана и анулирана новата информация.
Рей Валдес, анализатор в Gartner Inc., очаква, че ще има и много потребители, които няма да бъдат притеснени от промяната на електронната им поща. "Всичко онова, което прави Facebook, по същество е мотивирано от желанието да се улеснят максимално онлайн потребителите и да се осигури комфорт на потреблението на услугата“, добави Валдес.
В отговор на натиска и вълната на раздразнение на потребителите, от Facebook информират, че потребителите имат опцията да изключат и възстановят по-рано обявените си имейл адреси, а така също и възможността да не обявяват публично част или всичките си адреси на електронната поща.
Facebook реагира бързо, за да предотврати надигащата се огнена стихия, която можеше да обхване цялата 900-милионна аудитория, но и е нагледен пример за това как не бива да се пристъпва тънката граница между актуализация на услуги и стремежа за увеличаване на влиянието на компанията в глобалната мрежа.
Според най-новите налични данни от ComScore, Hotmail на Microsoft е най-популярната интернет-базирана услуга за електронна поща в световен мащаб към месец май, с около 325 млн. уникални посетители. Услуга на Yahoo се класира втора, с около 298 милиона потребители, а Gmail на Google събира около 289 милиона потребители.
Класацията се запазва същата в сравнение с май месец миналата година, сочат данните.
Въпреки популярността си, социалната мрежа не е имунизирана срещу промяна на тренда на интереса на потребителите. ComScore съобщи миналата седмица, че броят на уникалните посетители на сайта се свлече до около 158.010.000 през май, в сравнение със 158 милиона и 690 хиляди през предходния месец.
Мениджмънтът на Facebook Inc. призна грешката си, че е пристъпила към позициониране на нови имейли на потребителите.Социалната мрежа е могла да положи повече усилия, за да информира масирано и предварително потребителите си за решението, да бъдат създадени и позиционирани в личните профили новосъздадени имейли с разширение към платформата. На практика всеки от юзърите вече има на информационното си поле адрес на електронната си поща, който е създаден по формулата име, фамилия @facebook.com.
При изпращане на електронно съобщение на новосъздадения адрес потребителите на Фейсбук получават текста като съобщение направо на страницата си в социалната мрежа.
Какви са мотивите за това решение на сайта и дали между тях са и стремежът да бъде контролирана личната кореспонденция, като тя се пренасочи към новите фейсбук акаунти?
Въпросът според мнозина задава и отговора.
Инициативата на Facebook произхожда и от стремежа на компанията за реализирането на значителен финансов ръстблагодарение на трайния интерес от страна на рекламодателите, а така също и на внушителния брой на съществуващите потребители.
Реално Facebook трансформацията на имейли от понеделник само за два дни предизвиква остра вълна на недоволство, която за момента не е прераснала в по-висока степен на протест. От социалната мрежа поддържат тезата, че вината е в лошата комуникация на новата идея, като контрират, че проблемът е маловажен.
Нещо повече - от Facebook заявяват, че всички членове на социалния сайт са били уведомени още през април за предстоящото обновление на електронните адреси, за да бъдат те приведени в съответствие с платформата. Но в него не се казва и дума за това какво точно планира да извърши компанията.
Говорителят на корпорацията официално призна, че "към задна дата компанията наистина е трябвало да информира по-активно за създаването на новите имейли“. В отговор на въпроса дали този ход е предприет, за да засили собствения трафик на съобщенията във Facebook, от компанията обясниха : "Искаме хората да използват тази услуга, която според тях е най-ефективна. Стъпката се предприема с цел да бъде унифицирано и улеснено общуването на потребителите, които са в сайта. Промяната е валидна и за целия екип на Facebook“.
Факт е, че това действие, инициирано по идея на управителното тяло на Facebook, индуктира порой от гневни онлайн коментари. Постовете в блоговете, които се появиха светкавично след предприетата подмяна на информацията, отнасяща се до персоналните имейли, бяха посветени на търсенето на решение, как да бъде деактивирана и анулирана новата информация.
Рей Валдес, анализатор в Gartner Inc., очаква, че ще има и много потребители, които няма да бъдат притеснени от промяната на електронната им поща. "Всичко онова, което прави Facebook, по същество е мотивирано от желанието да се улеснят максимално онлайн потребителите и да се осигури комфорт на потреблението на услугата“, добави Валдес.
В отговор на натиска и вълната на раздразнение на потребителите, от Facebook информират, че потребителите имат опцията да изключат и възстановят по-рано обявените си имейл адреси, а така също и възможността да не обявяват публично част или всичките си адреси на електронната поща.
Facebook реагира бързо, за да предотврати надигащата се огнена стихия, която можеше да обхване цялата 900-милионна аудитория, но и е нагледен пример за това как не бива да се пристъпва тънката граница между актуализация на услуги и стремежа за увеличаване на влиянието на компанията в глобалната мрежа.
Според най-новите налични данни от ComScore, Hotmail на Microsoft е най-популярната интернет-базирана услуга за електронна поща в световен мащаб към месец май, с около 325 млн. уникални посетители. Услуга на Yahoo се класира втора, с около 298 милиона потребители, а Gmail на Google събира около 289 милиона потребители.
Класацията се запазва същата в сравнение с май месец миналата година, сочат данните.
Въпреки популярността си, социалната мрежа не е имунизирана срещу промяна на тренда на интереса на потребителите. ComScore съобщи миналата седмица, че броят на уникалните посетители на сайта се свлече до около 158.010.000 през май, в сравнение със 158 милиона и 690 хиляди през предходния месец.
Гигантската лъжа.
В очакване на "пясъка от Сахара&quo...
Голямата игра започна: Русия и Китай „пр...
В очакване на "пясъка от Сахара&quo...
Голямата игра започна: Русия и Китай „пр...
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 677