Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2012 13:53 - РАСТЕ ИНТЕРЕСЪТ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ КЪМ РЕКЛАМИТЕ ВЪВ FACEBOOK
Автор: ivanvarbanovtv Категория: Новини   
Прочетен: 1068 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.07.2012 13:57



ИНТЕРЕСЪТ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ КЪМ РЕКЛАМИТЕ ВЪВ FACEBOOK РАСТЕ


Иван Върбанов

 

Facebook Inc.   отбелязва значителен  напредък,  във връзка с   намерението си,  да накара  все повече потребители  да  „кликват” върху  платените реклами,  които са позиционирани в социалната мрежа.  Този успех идва обаче, на фона на свиването на рекламните бюджети за немалък брой рекламодатели през тази година.

Компанията  „The Menlo Park, Calif” вече работи на по-високи формирани цени на рекламодателите, главно заради факта, че все повече расте броят на  потребителите, които са привлечени от публикуваните реклами -  според  изследване на рекламисти.


Данните сочат, че   платените рекламни формати, като "спонсорирани истории" -  позволяващи на рекламодателите срещу заплащане да получат достъп до желана фокус група в унисон с предпочитанията и интересите на „юзърите”, се радват на изключителен интерес.

На този фон,  не са малко рекламодателите, които ревизират надолу обемите на бюджетите си, планирани за инвестиране във  Фейсбук.  Доклад на  eMarketer установи, че докато маркетолозите миналата година залагаха смело  инвестициите си по посока на социалната платформа, то явно резултатите се разминават  спрямо очакванията, което е довело до предпазливата рестрикция на финансовите рекламни ресурси.

Самата социална мрежа Фейсбук изпраща доста противоречиви сигнали,  относно своята стабилност като медийна платформа.
Анализаторите коментираха пред  Thomson Reuters,  че  прогнозата им е   за  постигане на печалба от сайта  в размер на  $ 302,8 милиона  и приходите  до около  $ 1,1 милиарда.  За сравнение Фейсбук успя да постигне за  2011г.  $ 240 млн.  чиста печалба и  приходи от $ 895 милиона.

 
"Facebook трябва да отговори на непосредствените предизвикателства на пазара чрез ефикасността на рекламните си бизнес, като считам, че  това ще допринесе за конкретния напредък и  ръст на показателите”, коментира Джед Уилямс – анализатор в BIA/Kelsey.

Facebook може да постигне бърз ръст на мобилните реклами. Проучване от този месец на AdParlor -  компанията, която управлява кампаниите на водещи рекламодатели сред които American Express Co. установи, че делът на потребителите, които отиват директно на сайта на рекламодателя е 15 пъти по-висок спрямо този на рекламите за мобилни устройства.

TBG Digital - която позиционира реклами във Facebook за Ford Motor Co. и Procter & Gamble Co., констатира на свой ред аналогичен брой „кликвания” на потребителите към основните сайтове на брандовете за мобилните платформи и основната. Все пак, от TBG отбелязват, че  рекламите в новите технологични измерения, обикновено  генерират по-висок брой като първоначална статистика.

Един от основните показатели за измерване на ефективността на  онлайн реклама е CPM или формирането на цена на база 1000 „кликвания”.  Според TBG, световното ниво на  CPM  показателя за Facebook като процент се е повишил с 58% през второто тримесечие на 2012г. спрямо година по-рано. За САЩ, увеличението е 25%, а скока в тарифата за 1000 кликвания върви нагоре с 33 цента, като нарастването е фиксирано като тенденция в периода първо-второ тримесечие на тази година.

 




 

 

 

 





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivanvarbanovtv
Категория: Новини
Прочетен: 2529918
Постинги: 965
Коментари: 364
Гласове: 673
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031