2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. tota
12. getmans1
13. stela50
14. deathmetalverses
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. bojil
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. mimogarcia
9. bateico
10. sekirata
Прочетен: 666 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 12.01.2017 17:43
Иван Върбанов ©
Феноменът на социалната мрежа "Фейсбук" го утвърждава все повече като мощна глобална медия. Всички - независимо в кой края на планетата се намираме, сме ежеминутно автори /журналисти/ и публика на световния вестник, като самите ние модерираме съдържанието.
Оказва се, че свободата, а не капитала и собствеността, застрашават потребителите. Онлайн платформата бълва множество фалшиви и/или подвеждащи новини. Независимо, че F е най-ефективната алтернатива на цензурата, налагана в различни кътчета на света.
Актуалният проблем, който стои на дневен ред, е как да бъдат идентифицирани фалшивите новини и ефективно да бъде сигнализирано за подвеждаща и недостоверна информация?
Ето я ролята на традиционните медии - гарант на обективна и достоверна информация. Затова, екипът на Зукърбърг, ще засили пренасочването към утвърдените медийни брандове, които са признати с авторитета и истинността на съдържанието си.
Ето го отговорът на въпроса: Кой ще надделее в надпреварата между новите и традиционните медии. Какво, ще попитате ли дали радиото, телевизията и пресата ще загубят битката с интернет? Отговорът вече е ясен - печели този, който гарантира професионален продукт и печели доверието на аудиторията.
Спазването на професионалните и етични стандарти ще регулират F, а интересът на публиката ще измерва във времето кой да остане. Силата и властта на медиите ще бъдат все повече функции от мултиплицирания интерес на потребителите, които наслагват в аритметична прогресия доверие и популярност. Респект, мотивиран и от потенциала на новите медии, е и феноменът им да проектират образи и събития от матрицата в реалността. Виртуалната неограничена и многопосочна комуникацията е само рационална характеристика на възможностите на онлайн медиите, които са бонус, но не и основа на тяхната същност и успех. Както и богатството на изразните средства, породено от симбиозата на образ, звук, слово, текст, безграничност и мигновена актуалност на създаваното съдържание и обратна връзка.
Журналистика без главни редактори и без ограничение на обемите на информация. Абсолютна независимост на волята на публиката. Ето го регламентът! Да видим кой ще спечели в битката за оцеляване. Ще броим пилците отново след време ...!
... ако и F го има ...?