Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2019 01:01 - Из дебрите на българското здравеопазване - част 2 - Ценоразпис за здраве
Автор: ivanvarbanovtv Категория: Новини   
Прочетен: 401 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 24.04.2019 21:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Приятели, дойде време да напиша част 2 от поредицата "Из дебрите на българското здравеопазване. 

  &

Тръгвам по спешност към една от най-елитните и скъпи големи болници...
Случаят е спешен, защото имам явни болки. Съпругата ми бе закупила ваучер, за да направим консултация при специалист и изследване.
Пристигаме. Всички са много учтиви, любезни. Цари ред и подреденост на всичко. 
Идентифицираме се. Казват ни да изчакаме реда си, което и правим.
Не чакаме много - около 20-ина минути. Приема ни сравнително млад доктор. Прави изследване в кабинета и диагностика. Заявява ни смущаващи новини. Нужни са и допълнителни изследвания. Казваме, че ще платим и отиваме да ги правим. Междувременно лекарят ни заявява, че смяната му е завършила, но ще ни изчака, за да види с нас резултатите.
Правим всичко необходимо сравнително бързо и експедитивно. Връщаме се в кабинета, но лекарят е влязъл на операция. Трябва да изчакаме.
 ... Доста ... продължително ... но сме търпеливи.

    Докторът се завръща. Приема ни, за да види изследванията.
    Произнася се.
    Не разбирам защо, докато говори с мен не ме гледа в очите, не стои с лице към мен, а е обърнат на 90 градуса, перпендикулярно. Седи под прав ъгъл и гледа някъде по посока на компютъра. Бавно започва да ми рецитира ценоразписа - кое колко струва. 
    Питам за различните опции, но той все ме насочва към сумата, която трябва да си приготвя, за да се пристъпи към съответното действие.
    С цялото си същество усещам, че върви абсурдна комуникация.
    Този човек сякаш крие душата и очите си, не застава с лицето си.
    Сещам се - та той в момента прави продажба. Да! 
    Но, това ми се вижда непосилно за издържане и преживяване.
    Никой не говори за здравето ми и за решение на проблема.
    Онзи човек, търговецът в бяла престилка, рецитира и не спира цени, левове, евра ...

   Ставам. Побягвам. Тръгвам си.
   Хващам се за телефона. Търся приятели, които да ме посъветват какво да правя.
   Звъня на съпругата ми.
   Зареждам се с кураж, която успява да надделее над болката.

   Ще търсим още специалисти и няколко паралелни мнения.
   Отсега зная, че ще се различават.
   Моля се да попадна на СВЕСТЕН лекар, почтен, вярващ в Хипократовата клетва.
   
   Скоро ще намеря ... Намирам ... Слава Богу, все още има ЛЕКАРИ.
   ... НАМИРАТ СЕ ...
  
   Благодаря, Господи!

----

Из дебрите на българското здравеопазване: 3 части

Част 1 - http://ivanvarbanovtv.blog.bg/novini/2019/04/03/iz-debrite-na-bylgarskoto-zdraveopazvane.1651742

Част 2 - http://ivanvarbanovtv.blog.bg/novini/2019/04/24/iz-debrite-na-bylgarskoto-zdraveopazvane-chast-2.1654378

Част 3 - http://ivanvarbanovtv.blog.bg/novini/2019/04/24/iz-debrite-na-bylgarskoto-zdraveopazvane-chast-3-v-medicinsk.1654382



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivanvarbanovtv
Категория: Новини
Прочетен: 2550747
Постинги: 971
Коментари: 364
Гласове: 677
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930