Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2019 03:38 - ДНЕС ЧЕСТВАМ СВОЯТА 51-ВА ГОДИШНИНА!
Автор: ivanvarbanovtv Категория: Новини   
Прочетен: 658 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

ДНЕС ЧЕСТВАМ СВОЯТА 51-ВА ГОДИШНИНА!
На прага на 52-рата си пожелавам ЗДРАВЕ и НОВА РАБОТА!

Радвам се, че моето семейство е плътно до мен – Меги и Йо. И баща ми - дядо Димитър.
Сега, когато преминавам през нелек период.
Защото избрах Истината, да запазя името си чисто и неопетнено, да държа на това да бъде спазен закона, постъпих честно, достойно и почтено.

Знаете, че се оттеглих официално на 18-ти октомври от позицията, която заемах в СБЖ, защото така изисква моралът, почтеността и законът.

Сега, когато започвам нов път – да градя всичко отново, да продължа започнали мои проекти, да отстоявам себе си, да търся нови хоризонти, сега съм сам в този нов за мен етап.
До мен са единствено Miglena Damyanova Varbanova и Joanna-Izabella Varbanova – моето семейство.
И няколко верни приятели:
Благодаря на Margarita Dimitrova, че ми подаде ръка точно, когато бях пропаднал в бездната. Тя знае! Благодаря ти!
Благодаря на Iva Stoyanova, че се солидаризира и постъпи изключително човешки и застана до мен. Оценявам го и съм признателен!

До мен е един нов приятел – Dimitar Branimirov Krumov.
Благодаря и на Maria Mira Christova, че ми даде думата, когато отново имах нужда да тествам себе си и да се оценя, върнах си уважението отново.
Ivanka Velkova, благодаря ти, винаги си на линия, безценно!

Сега, когато търся ново начало – звъня и питам за различи опции за ангажименти, сътрудничество и работа, се натъкнах на шокиращата информация, че бившите ми приятели и колеги са разпратили писма, освен до дружествата, но и до медии и да различни потенциални работодатели, с които препоръчват да не бъда наеман, защото ...
Това ме разтърси, да, но не може да ме спре или пречупи.

Използвали са подмяна на истината, манипулиране на фактите, дезинформация, омаскаряване, дискредитиране, клевети, квалификации – познати приоми за репресивната мракобесна машина от миналото, нали? Но, в търговския регистър и съдебните решения ясно пише всичко, ако има кой да прочете фактите. И смелостта да ги отстоява.

Дори в любима моя национална културна институция, където всичко беше договорено и пред подпис, се случи „нещо“ и нещата се объркаха, защото някой се бе обадил, за да препречи пътя ми и за да злослови. Явно, че всички са в определени отношения и колаборации, зависимости, които диктуват обстоятелства и условия: ти на мен – аз на теб.

Простил съм им!
Нищо!

Продължавам щастливо да списвам двете онлайн медии, които създадох през 2014 година: The News BG Reporter - https://newsbgreporter.blogspot.com/ и PRESS BG - https://pressbg.blogspot.com/. Там съм свободен да пиша, да казвам и показвам истината. Да бъда себе си. И получавам уважението и радостта на хората, които са щастливи от труда ми и го показват, изразяват и ми го засвидетелстват. Което ме топли и радва.

Сега, когато съм на старта на нов етап и начало, всички онези хора, претендиращи да ми бъдат приятели или да са част от близки кръгове, въртящи се около мен, звънящи по цял ден и нощ, питащи, искащи, молещи ... ги няма. Изчезнаха. Изпариха се. Не им трябвам, знам! Потвърждавам: Когато преминаваш през трудност или срещаш предизвикателства, както е казано в дебелите книги, оставаш сам, със семейството и приятели, броящи се на пръстите на едната ти ръка. И духовен водач. Пречистване! Необходимо е, за да преосмислиш и преоцениш всичко и всички.

Няма ги „колегите“, с които или ЗА които воювахме заедно по стачки, митинги, синдикални протести. Дори не ми дадоха думата, когато се оттеглих, за да обясня каква е каузата, заради която взимам онова важно за мен и организацията решение. Нищо, че през последните четири години ми звъняха от сутрин до вечер и чак през нощта, а разговорите продължаваха с часове, за да умуваме как да защитим кауза, колега - журналист, свободата на словото, или да решим заплетен синдикален случай. Alexander Raichev, знам, че опита!

До мен ЗА принципите и Истината не застанаха открито и колегите от организацията. Изказаха своята подкрепа и възторг по телефона, със СМС-и, чрез имейли, на месинджър, в частни срещи. Боже, колко много хора ми писаха, но никой не го направи на глас. Никой не застана редом до мен и не каза: Да, прав е! Подкрепяме го. Не написаха писма, не изразиха подкрепа групово. Казаха го тихо, тайно и скришно, за да не ги чуят ... другите. За да не си навлекат неприятности или да не бъдат нарочени за неудобни. Имаше и такива, които удобно скрити зад кулисите ме насърчаваха да вадя кирливи ризи, за да паднат по-бързо онези, лошите и тези, скритите да дойдат по-скоро на вакантните места и да яхнат кормилото. Милите, загрижени са само и единствено за своята кариера и своята угода. На никой не му пука за организацията, освен, ако не е за лична полза или изгода. До там сме я докарали! Така да бъде – каквото заслужаваме, това ще ни стигне!

Благодаря и на Нина Каменова и на Dimitri Ignatoff, че търпяха хиляди часове телефонни разговори, обсъждания, анализи, търсене на отговори. И на Жоро, сега отлетя чак на морето. Далеч е уж физически и географски, но е винаги до мен.

На днешния си рожден ден обещавам:
Няма да се променям, ще следвам себе си и онова, в което вярвам и в което съм възпитаван: честност, достойнство, почтеност, дълг, вяра, Истина.
Какъвто и да е пътят ми ще следвам Светлината и никога няма да се отрека от нея.

Съжалявам, че заради моя твърд инат и неотстъпчивост поставям на изпитание двете мои най-близки същества – съпругата ми Miglena Damyanova Varbanova и дъщеря ми Joanna-Izabella Varbanova, но така научихме най-важния си урок.
Благодаря им, че са до мен и ме подкрепят, че са моята опора, че сме заедно, че сме едно цяло.

Наздраве!
Светли и Щастливи Коледни и Новогодишни празници!
Четете The News BG Reporter | Нюз БГ Репортер и PRESS BG – няма да напишем лъжа или да официализираме манипулации.
Защото това съм аз !
И винаги ще Бъда!

На многая лета!
И до нови срещи, приятели, в живия живот!










 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivanvarbanovtv
Категория: Новини
Прочетен: 2529010
Постинги: 965
Коментари: 364
Гласове: 673
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031