Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2018 13:07 - ... от днес, усмихнат отново, ще гледам Света ...
Автор: pvdaskalov Категория: Забавление   
Прочетен: 1512 Коментари: 13 Гласове:
23

Последна промяна: 14.12.2018 13:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Подсъзнателно, в Сатурновата дупка, написах нещо за забавление, забравил, че вече съм стар за играчки. Слава Богу, от днес, усмихнат отново, ще гледам Света!

ВЕГЕТАРИАНСКО Аз вече съм с памет на печено пиле, но нещичко помня – със сетните сили яйцето строших, светлината ме плисна направо в очите, на тясно отказал да кисна.   Веднага разбрах, че съм малко петле, а мама-кокошка ме гушна с криле – топло ми стана, изсъхнах за миг, запомних завинаги нейния лик.   Тя беше доволна – сред много сестри роди се и мъж – на шир и на длъж, вестта огласи – ще има кой да ги пази. След нея тръгнахме пухлати душици,   цяла сюрия, да търсим просо и трошици. Заръча ни мама от локва вода да не пием, а само чешмяна със вдигнати гордо главици пораснахме бързо и без да се бием   И все пак – най-дързък в люпилото бях – в игрите, а после – в мечтите да уча. Оказа се – само човеците могат (понякога – куче). Обаче, нима сте видели петленце да плаче?   Протестът ми беше безмълвен – отказах да пея, да мисля, да яхам момите. Стопаните бързо проблема решиха – да бъда опечен! Докато ме жареха, все още туптеше сърцето. Това е – все нещо успях да разкажа... Подпис: Петлето   ПъСъ – Пропуснах да кажа: стопанинът млатеше свойта невеста с юмруци, но изучи в Ню Йорк и Париж, най-често в Москва, въобще  във чужбина, дори правнуци, а те бъхтеха после народа, наврян в кокошарник, наричан Родина, от 1944-та до 1989-та година. За Прехода нищо не казвам – да преценя вещо още е рано, но и през него не можеш без рамо. Спирам, че стана ми смъртелно горещо.                        



Гласувай:
25



1. xubavka - Желая ти много успехи!
14.12.2018 14:00
Честит празник!
Когато яйцето се счупи от вътрешни сили е на живот. Вегетарианското е оригинално!
Поздрави!
цитирай
2. pvdaskalov - * ! *
14.12.2018 14:59
xubavka написа:
Желая ти много успехи!
Честит празник!
Когато яйцето се счупи от вътрешни сили е на живот. Вегетарианското е оригинално!
Поздрави!


Благодаря, миличка Таня!
Току що духнах торта във Виена по видеотелефона.
Тръгваме за "Джъмбо" с леля ти Лида. Пътьом ще се черпим и за твоя рожденник!
П и е р
цитирай
3. schumpov - Колега, поздравявам те, пак си з...
14.12.2018 15:08
Колега ,поздравявам те, пак си зачервил гребенеца.
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Наздраве!
14.12.2018 16:26
Честит рожден ден, Чичо Пепи, Бог да те пази от злини и да ти сипе благините си още дълги години!
Чу
цитирай
5. getmans1 - Здравей П И Е Р, жив и здрав бъди, още ...
14.12.2018 21:46
Здравей П И Е Р, жив и здрав бъди, още дълги години да чупиш черупката ... и да ти купуват подаръци от ... ДЖЪМБО.

ХАХАХАХАХА

пп Забравих наздравицата, НАЗДРАВЕ П И Е Р, със шльокавица ... че то такива като нас само шльокавица плющим ...хахахаха
цитирай
6. pvdaskalov - * 2 *
14.12.2018 21:51
schumpov написа:
Колега ,поздравявам те, пак си зачервил гребенеца.


Как няма да го зачервя, колега?! Благодарение на забавния си постинг, днес демаскирах за пореден път двама непоправими комунисти в Блог.бг, които са се внедрили тука като глисти.
.........
13:16 - rustam
.........
18:50 - rosiela
Не сверявай часа на първия с часа на последната ми редакция на "ВЕГЕТАРИАНСКО". Той е! Бог Нептун, който не тренира с харпун, а с пищов, винаги да е готов, дойде ли на власт. За него Калашникът щял да спаси света! И безсрамно още се подвизава тука, сиреч, хич не му пука. Явно, в голямото междучасие е имал време само да си цвръкне червения палец. Колкото до втората, искрено се извинявам, че е трябвало да прекъсне прането на вмирисания си клин. И вместо да каже "Амин!" на рожденика, и тя си е оставила кървавия отпечатък. От нея, специално, се пази! Кълне до девето коляно и се фука с "таланта" си, макар да е за болука.
И двамата разбраха, че в моя блок са нежелани, но са по-нахални от конски мухи.

Станьо, имаш поздрави от Атанас Коприщенлията. Завалията още работи. Кога ще отхвърлим тези хомоти? На въпроса ми ехото знаеш ли какво ми отвърна? Когато цъфнат налъмите!
Благодаря ти за посещението! От април, май, не си написал ни ред, ни куплет. Хайде, стегни се и ни разкажи някоя преживяна приказка!
Поздрави!
П и е р
цитирай
7. pvdaskalov - * 3 *
14.12.2018 22:03
4udovi6teto написа:
Честит рожден ден, Чичо Пепи, Бог да те пази от злини и да ти сипе благините си още дълги години!
Чу

Валери, сети се, че все още съществувам и в мътните води плувам ли, плувам...
Когато се запознахме, ти ми обеща да видя твоята "работилница". Не съм забравил, но след години разбрах, че не тезгяхът е от значение, може и на коляно във влака, обаче непременно трябва да имаш божествен талант и неизчерпаем извор на идеи.
Както и да е... Благодаря ти за благопожеланията.
П и е р
цитирай
8. pvdaskalov - * 4 *
14.12.2018 22:54
getmans1 написа:
Здравей П И Е Р, жив и здрав бъди, още дълги години да чупиш черупката ... и да ти купуват подаръци от ... ДЖЪМБО.

ХАХАХАХАХА

пп Забравих наздравицата, НАЗДРАВЕ П И Е Р, със шльокавица ... че то такива като нас само шльокавица плющим ...хахахаха


Благодаря ти, Радо! Трябваше да ми пожелаеш да имам твоето непомрачимо настроение. Ако то се дължи на шльоковицата. прати ми една дамаджана, макар твърдият алкохол да е опасен за мене. Много са причините да съм трезвен като... морков...
Наистина бяхме в ДЖЪМБО. При толкова внуци! А се задават и правнуци, но крия кога и къде, че в Блога има една, която знае само да кълне и проклина за магьосници трима. Само ако си сложи грима, прилича малко на човек...
Дай Боже да се събудя и утре при теб ще намина да прочета някой сериозен анализ, дето само ти го можеш.
Наглеждаш ли кариатидите в Свещарската гробница? Напомни на втората от дясно наляво, че съм си я заплюл още на 6-ти септември 1982-а. Тогава нямах 40 и че е от камък, за мене нямаше значение.
Жив и здрав бъди!
П и е р
цитирай
9. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю Пиер!!
15.12.2018 08:24
Чудесно нещо си сътворил, пълно с истини и поуки...
Да си жив и здрав и да са весели празниците и всичките ти дни!
цитирай
10. nedovolen - С прошедшим празником, Чичо Пеп...
15.12.2018 09:34
С прошедшим празником, Чичо Пепи!
За паметта не се притеснявай. Аз не забравям пък, просто, щото не мога да запомня. Какво да забравя.
А склерозата е нещо удивително - човек всеки ден научава нови неща!
:)))
цитирай
11. pvdaskalov - * 5 *
15.12.2018 11:41
batogo написа:
!!!:))) Поздравления, приятелю Пиер!!
Чудесно нещо си сътворил, пълно с истини и поуки...
Да си жив и здрав и да са весели празниците и всичките ти дни!


Благодаря, Оги!
Толкова мога.
А на тебе пожелавам празниците да не са празни. И ти нищиш теми разни. Хвала!
П и е р
цитирай
12. pvdaskalov - * 6 *
15.12.2018 11:44
nedovolen написа:
С прошедшим празником, Чичо Пепи!
За паметта не се притеснявай. Аз не забравям пък, просто, щото не мога да запомня. Какво да забравя.
А склерозата е нещо удивително - човек всеки ден научава нови неща!
:)))


Склерозата и по-голямата сестра - амнезията - са полезни. Помагат да забравим, че отдавна сме умрели.
П и е р
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pvdaskalov
Категория: История
Прочетен: 2103047
Постинги: 726
Коментари: 6890
Гласове: 13602
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031