Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
02.03.2018 08:07 - Полудялост
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 8370 Коментари: 10 Гласове:
45


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Понякога лу̀двам по тебе.
От тичинка ставам клонак.
издрасквам на утрото хребета,
люляна от котешки зрак,
насипан в очи на плашило,
усмихнало сгушен врабец,
а после най-твоя, най-мила
в ръцете ти - мост и венец,
се гмурвам. И нямам насита
на твоята нежна любов,
която в света ми връхлита
и вае ме, вае... в алков
на земната гръд под сърцето,
туптяло през огън и сън,
разлистило в облачно цвете
чудатите мои "навън".
А после потъвам обратно
навътре, навътре в скръбта.
и зная, че ти си ми лятото
на вечен цъфтеж в любовта.




Гласувай:
45



Следващ постинг
Предишен постинг

1. planinitenabulgaria - Още едно стихо на възлюбената тема,
02.03.2018 11:12
"Когато твои стихове потребни са на влюбените рано призори...".

Брависимо за новото стихо!
цитирай
2. donchevav - Усмихна ме като врабеца - видях л...
02.03.2018 12:22
Усмихна ме като врабеца - видях любимия котешки зрак и онази така женска метаморфоза "от тичинка ставам клонак" - и ме натъжи с напомнянето за спорадичната, вярно, но тъй контрастна на летния цъфтеж времева проекция на скръбта...
Честита Баба Марта, Дела! Здраве, обич, луднал цъфтеж и пролетни багри за теб!
цитирай
3. wonder - Още едно стихо на възлюбената тема, ...
02.03.2018 15:46
planinitenabulgaria написа:
Още едно стихо на възлюбената тема,
"Когато твои стихове потребни са на влюбените рано призори...".

Брависимо за новото стихо!


И...
От бликналите сфери на нетленното
до капките от утринна роса -
през белите слова на споделеното
всесбъдвай невъзможни чудеса!
цитирай
4. wonder - Усмихна ме като врабеца - видях л...
02.03.2018 15:48
donchevav написа:
Усмихна ме като врабеца - видях любимия котешки зрак и онази така женска метаморфоза "от тичинка ставам клонак" - и ме натъжи с напомнянето за спорадичната, вярно, но тъй контрастна на летния цъфтеж времева проекция на скръбта...
Честита Баба Марта, Дела! Здраве, обич, луднал цъфтеж и пролетни багри за теб!


Благодаря, подобно!
Контрастите в любовта я оживяват и я правят фениксова.
Любовта е вертикална отдаденост при хоризонтална взаимност. ;)))

Когато черно слънце ме затули
и хоризонтът си отхапе от посоките,
когато с пустотата съм забулена,
а погледът рисува цветнооко,
когато съм печупила агонии
с прекрехкото стъбло на лунно цвете,
когато през живота си догонвам,
не теб, а вярата в поета,
тогава ще ме срещат петолиния,
изваяли косите ми с наслада,
тогава ще съм огнената линия,
която ще гори у теб – на кладата.
И вятър ще гризе дъга в подмолите
на времето пречупило си кръста,
защото любовта ми е измолена
от ноктите съдбовни за насъщния.
Тогава ще си мой за вековечности.
Дъхът ти ще изгаря с всеки вопъл.
А моята безпаметност - човечната,
ще се смири до изворния ропот.
цитирай
5. planinitenabulgaria - Всяка прекрасна творба се помни, защото се забива в сърцето и остава там.
02.03.2018 19:50
wonder написа:
planinitenabulgaria написа:
Още едно стихо на възлюбената тема,
"Когато твои стихове потребни са на влюбените рано призори...".

Брависимо за новото стихо!


И...
От бликналите сфери на нетленното
до капките от утринна роса -
през белите слова на споделеното
всесбъдвай невъзможни чудеса!


При докосване към подобна, тя се пробужда.
Изкуството носи много радост в живота...
цитирай
6. wonder - Всяка прекрасна творба се помни, ...
02.03.2018 20:04
planinitenabulgaria написа:
Всяка прекрасна творба се помни, защото се забива в сърцето и остава там.

При докосване към подобна, тя се пробужда.
Изкуството носи много радост в живота...


Факт!
И от мен Кантата 66 на Бах:

https://www.youtube/watch?v=DvABG-qjKM0
цитирай
7. planinitenabulgaria - Благодаря за музиклния поздрав!
04.03.2018 12:05
wonder написа:
planinitenabulgaria написа:
Всяка прекрасна творба се помни, защото се забива в сърцето и остава там.

При докосване към подобна, тя се пробужда.
Изкуството носи много радост в живота...


Факт!
И от мен Кантата 66 на Бах:

https://www/watch?v=DvABG-qjKM0


Тази Кантата е от по-скромните творби в този жанр на Бах. Той е бил длъжен като кантор на църката да пише за доста от църковните служби по една тематична неделна Кантата. Такъв огромен труд според мен е бил възможен на дикуването му на музиката от Горе, а също и на помощта на съпругата му Ана Магалена и препсвачите, децата му.
Музиката му яви пред мен образа на най-великия Бахов интепретатор - диригент, клависенист и органист, Карл Рихтер, а също и желанието да прочета едно стиихотворение, което според мен носи настроението на творбите на Бах.
Благодаряа за музикалния поздрав!
цитирай
8. lexparsy - Насладих се бездумно на тези сти...
05.03.2018 21:07
Насладих се бездумно на тези стихове и споделям коментарите на почитателите ти Wonder - Full :-)))
цитирай
9. wonder - Благодаря за музиклния поздрав...
05.03.2018 21:27
planinitenabulgaria написа:
Благодаря за музиклния поздрав!

Тази Кантата е от по-скромните творби в този жанр на Бах. Той е бил длъжен като кантор на църката да пише за доста от църковните служби по една тематична неделна Кантата. Такъв огромен труд според мен е бил възможен на дикуването му на музиката от Горе, а също и на помощта на съпругата му Ана Магалена и препсвачите, децата му.
Музиката му яви пред мен образа на най-великия Бахов интепретатор - диригент, клависенист и органист, Карл Рихтер, а също и желанието да прочета едно стиихотворение, което според мен носи настроението на творбите на Бах.
Благодаряа за музикалния поздрав!


И аз благодаря!
цитирай
10. wonder - Насладих се бездумно на тези сти...
05.03.2018 21:28
lexparsy написа:
Насладих се бездумно на тези стихове и споделям коментарите на почитателите ти Wonder - Full :-)))


Радвам се! :)))
Благодаря!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15163874
Постинги: 3224
Коментари: 32053
Гласове: 194009
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031