Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2013 01:23 - ПРИЯТЕЛСТВОТО....
Автор: ivanvarbanovtv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1197 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 07.08.2013 16:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ПРИЯТЕЛСТВОТО ….

Иван Върбанов

Приятелството е богатство в живота на човек ! А е толкова трудно да срещнеш верен приятел и да успеете да бъдете пълноценни и истински през годините !

Все по – трудно ми е да се доверя на нов познат. И не само, заради повишената ми мнителност /със сигурност/, но и заради  хилядите предателства, удари, загуби, които понесох(ме).

Е, да!  Все по – ясно се научих да виждам и усещам лицемерието, неискреността, подлизурството; да не мога да  изтърпявам и понасям арогантността, лъжата, цинизма, интригантството, безмислената надпревара  кой е по – по – най, претенцията да си над другите,  да си част или да слушаш  останалите от глутницата….

Духовна болезненост ми причиняват днешните модерни морални и етични норми (или по – скоро липсата им), не разбирам защо масово хората носят маски и брони, защо отсичат подадена ръка, защо се усмихват докато впръскват отрова във въздуха и водата ти ? Не усещам сърцата и душите им. Само виждам изкусно поставените им мимики, чувам заучените интонации, вглеждам се проницателно в отработените  жестове. И ги хващам в поредната лъжа, в поредната коридорна интрига и коварство...


Нареждам приятелството  до любовта, семейството, истината и Бог.
Зная, че е дар, както изброените по – горе !

Последният път, когато изпитах приятелите си бе в момент, когато се опитвах да намеря верния път, когато тичах - загубил вярата. Помня, преди години мига на самотата тогава, когато  се питах: как ще се справя със сполетелите ни нещастие, болести, неприятности. Помня, че тогава в трудностите бях сам...Споделях бремето и срещах подкрепа едниствено на  съпругата  и дъщеря ми !

Времето отсява верните и истински приятели. Благодарен съм на Жороо Кутиев, който от  другия край на света намира начин винаги и всячески  да е до мен – истински, реален приятел !

От детството пазя спомена за мои връстници, с които растяхме заедно, в един квартал, в една кооперация. Преминахме едновременно през първия школски звънец, през първия футболен мач, първото гадже, казармата, мечтите за съкровеното професионално израстване. И после…нещо се счупи, нещо се скъса…Сякаш, срещу мен седяха абсолютно непознати хора. А зная и пазя в сърцето си времето, в което пораствахме очи в очи…Но, после всичко бе друго…Не зная защо?..

Моята наивност, която нося романтично и настоятелно в себе си, не спира да ми носи разочарования, които са все  очаквани. Моят характер, същност и стил ме карат винаги  да се раздавам, да бъда прям и открит, да гледам в очите и да очаквам същото към себе си. И наистина се  радвам, когато успея да срещна читав човек - истински, морален, честен, с тежест, сърце и дух !

То е като крилете  от които имаме нужда.

Приятелството, щастието и любовта  се усещат със сърцето !


Но, няма как да си щастлив, без да имаш поне един истински Приятел !

Пожелавам Ви Го !

###





Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivanvarbanovtv
Категория: Новини
Прочетен: 2555851
Постинги: 971
Коментари: 364
Гласове: 677
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930