Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2019 23:28 - ГОРДЕЯ СЕ МНОГО С ЙО!
Автор: ivanvarbanovtv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 949 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 01.06.2019 14:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


image

 

ГОРДЕЯ СЕ МНОГО С ЙО!

Изключително съм щастлив и горд с Йо! Защото показа, че е силна, мъдра за годините си, и с чисто сърце и душа. Почтен човек. А това ме радва най-много!

Ще се похвалим много скоро със следващия неин успех, той идва.

А сега, само мога да я помоля за извинение. Като родител, който всичко е постигал сам - често съм искал моите баща и майка да са имали възможността да ме подпомагат, но те бяха в съвсем различни сфери на живота, а и не са като повечето хора. Та реших да помогна на Йо.

Показа ми, че е много зряла, непоколебима, талантлива и уверена в изборите си. Не направи НИКАКЪВ компромис, не отстъпи, подгони целта.

Не хареса опции, хора или възможности, които реших да й представя.

Защото не приемаше компромисите, които се налагаха или нейната гледна точка не съвпадаше с предложенията.

Реши, направи всичко сама, заобиколи елегантно препятствията или неудобствата, прескочи обстоятелствата и изстреля ракетата към мечтите си.

Всичко това ми напомни защо преди години направих крачка в друг път, който се отвори пред мен, успоредно с поетия. За много хора изглеждаше, че напускам едно професионално поприще, където вече бях започнал да се реализирам успешно. Недоброжелатели до ден днешен подмятат, че не съм успял, но това не е вярно. Заради фактите: гастроли, роли, спектакли, награди - последната от 2014 г., и то от Кралския музикален колеж в Лондон. Сега ми проблесна отговорът, който често си задавам - ЗАЩО взех онова решение? Изпитах силно разочарование към системата тук, към хора, обстоятелства, имаше натиск, пресиране, опит да бъда набутан в определена ниша с етикет. Нямах ресурса да се боря със силните приятелски кръгове, които налагат едни, а неглежират или направо изтласкват други. Знаех цената на оцеляването и не исках да я платя. Това бе моят избор. Не исках да продам душата и сърцето си, не исках да се променя, не исках да играя по свирката на който и да било, не исках да се пречупя, да отстъпя, не исках да НЕ бъда себе си.

Затова избрах ВТОРИЯ път, който се отвори съвсем естествено и тръгнах по него. За да запазя душата и сърцето си чисти и да бъда себе си. И успях - да се развия, да порасна, да бъда. Сега съм щастлив.

Изисква се смелост и дързост да устояваш.

Благодаря ти, Йо, че ми припомни силата на верния избор. 
И че си като мен - волева, неотстъпчива, инат, с верен усет и интуиция. И изключително талантлива, за да ГРЕЕШ с всичко, с което се захванеш.

Върви, лети, мечтай и сбъдвай!
Ние сме до теб!

 



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivanvarbanovtv
Категория: Новини
Прочетен: 2529693
Постинги: 965
Коментари: 364
Гласове: 673
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031