2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. wonder
6. planinitenabulgaria
7. varg1
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. deathmetalverses
12. getmans1
13. samvoin
14. tili
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. radostinalassa
3. vesonai
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
УС на БНТ одобри новите трима директори на медията.
До края на месец октомври ще бъдат готови оценките от атестациите на предаванията и решението на редакционната колегия, кои от тях ще останат в програмната схема. Това каза генералният директор на БНТ Вяра Анкова, по време на изслушванията на поканените за представяне на концепциите си кандидати за постовете - Зоя Сталева Директор Дирекция "Технологии и технически средства", Петя Стоянова за заемане на поста Директор Дирекция „Маркетинг и реклама” и Екатерина Генова за заемане на поста Директор Дирекция „БНТ Свят и региони”.
Сред стратегическите задачи на БНТ е стартирането през февруари 2011г. на регионалната програма БНТ София и създаването на условия за многоканално излъчване на програмите.
Сред промените в технологиите, които планира Зоя Сталева е неизбежното отпадане на формата 4:3, който "дразни окото на зрителя" и заменянето му с европейския формат 16: 9 със стерео звук. Сайтът на националната телевизия bnt.bg ще бъде алтернатива на новините и основният канал, посочи тя. По думите на Сталева през 2011 трябва да завърши въвеждането на технологията Avid и да бъдат подменени DVCPro камкодерите за новините с камкодери SD HD с карти.
За Петя Стоянова, която ще оглави дирекция „Маркетинг и реклама” на БНТ – работата в обществената телевизия е кауза и заради веруюто и, че медията има потенциал да заема своето достойно място през следващите години. Сред акцентите в програмата и са – дефиниране на визията на телевизионната компания, да бъде преведена визията чрез постоянна релативна комуникация с ключовите аудитории – медиа шопове, рекламни агенции, държавните институции, зрителите. В търговската политика ценообразуването ще бъде функция от рейтингите на предаването, възвращаемостта на направените инвестиции, пазарната конюнктура и разбира се отново зрителският интерес . Като реална програма минимум Стоянова посочи повишаването на рекламните приходи в следващите две години с до 20-30%
Светът живее в новите измерения на глобалните комуникации. За това е естествен стремежът на обществената телевизия да обедини международната и регионалните програми в обща дирекция „БНТ – Свят и региони”. Генова подчерта, че международната програма на обществената телевизия е стратегическа комуникационна платформа за държавата, както в посока на провеждането на външната политика, така и за информирането на европейската аудитория. БНТ "Свят и региони" ще има два поли тематични канали, като се сменя профила на сателитния канал, а програмата му няма да е насочена само към диаспората в чужбина, но и към другите националности.
Сред очакванията са тв каналът да бъде разработен като рекламна платформа, като ще бъде обявена процедура за обществена поръчка за търсене на нови разпространители. Акцента в културно-информационната линия се запазва, като ще бъде разширена и образователната продукция. Международната програма предвижда да излъчва и съвместни информационна блокове с регионалните центрове.
©Иван Върбанов, 23 09 2010
Фотогалерия "Всички обичат ядрената...
Вяра и общество - 28 септември 2013