Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. mt46
5. reporter
6. sparotok
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. bosia
10. getmans1
11. deathmetalverses
12. leonleonovpom2
13. bven
14. ianchefff
2. radostinalassa
3. varg1
4. mt46
5. reporter
6. sparotok
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. bosia
10. getmans1
11. deathmetalverses
12. leonleonovpom2
13. bven
14. ianchefff
Най-популярни
1. simplythebest
2. shtaparov
3. katan
4. leonleonovpom2
5. wonder
6. barin
7. mt46
8. ambroziia
9. vidima
10. bojil
2. shtaparov
3. katan
4. leonleonovpom2
5. wonder
6. barin
7. mt46
8. ambroziia
9. vidima
10. bojil
Най-активни
1. zahariada
2. penata555
3. radostinalassa
4. sekirata
5. jupel
6. notfun
7. savaarhimandrit
8. rosiela
9. hisazul
10. hadjito
2. penata555
3. radostinalassa
4. sekirata
5. jupel
6. notfun
7. savaarhimandrit
8. rosiela
9. hisazul
10. hadjito
Постинг
24.06.2012 14:31 -
Обявиха носителите на „Лъвовете на Кан“ - оскарите в рекламата
Обявиха носителите на „Лъвовете на Кан“ - оскарите в рекламата

Иван Върбанов, "КЛАСА"
Голямата награда Grand Prix на тазгодишното издание на фестивала за ефективност на рекламата в Кан бе присъдена за Crispin Porter & Bogusky и рекламодателя American Express за кампанията „Малкият бизнес получава своя специален ден“, която грабна и голямата награда в категорията Direct.
Английските агенции AMV BBDO, Mother и Grey London са другите топпризьори, които завоюваха престижни награди „Сребърен лъв“ в категориите Promo & Activation и Direct and PR на тазгодишното издание на фестивала на рекламната индустрия.
AMV бе отличена заради своята игра Wrigleys за iPhone, предназначена да прекосява границите на онова, което е възможно, и да доставя сетивни преживяваният в пет отделни области - игри, музика, филм, изкуството и мода.
Mother взе бронз за проекта си „Зелената кутия", разработен за „Бекс“, заедно с Grey, които са отличени заради кампанията си „Вини“ по поръчка на британската здравна фондация за сърдечни болести BHF. Организацията, която насочва действията си към превенция на сърдечносъдови заболявания, поръча нестандартна кампания за оказване на първа помощ, в която реши да участва футболната легенда Вини Джоунс, който прави сърдечен масаж на пострадал под музикалния съпровод на Stayin‘ Alive на култовите Bee Gees.
В категорията Direct бе излъчен само един победител, като златото и среброто бяха присъдени за OgilvyOne за кампанията „Експериментът на гнома“ с клиент Kern & Sohn.
„Лъвове“ в PR категория бяха дадени за Brooklyn Brothers (злато) и Ogilvy & Mather (сребро). „Братята от Бруклин“ бяха отличени заради кампанията им „Вдъхновени от Исландия“, а Огилви спечелиха с кампанията за козметично преобразяване на Dove.

Иван Върбанов, "КЛАСА"
Голямата награда Grand Prix на тазгодишното издание на фестивала за ефективност на рекламата в Кан бе присъдена за Crispin Porter & Bogusky и рекламодателя American Express за кампанията „Малкият бизнес получава своя специален ден“, която грабна и голямата награда в категорията Direct.
Английските агенции AMV BBDO, Mother и Grey London са другите топпризьори, които завоюваха престижни награди „Сребърен лъв“ в категориите Promo & Activation и Direct and PR на тазгодишното издание на фестивала на рекламната индустрия.
AMV бе отличена заради своята игра Wrigleys за iPhone, предназначена да прекосява границите на онова, което е възможно, и да доставя сетивни преживяваният в пет отделни области - игри, музика, филм, изкуството и мода.
Mother взе бронз за проекта си „Зелената кутия", разработен за „Бекс“, заедно с Grey, които са отличени заради кампанията си „Вини“ по поръчка на британската здравна фондация за сърдечни болести BHF. Организацията, която насочва действията си към превенция на сърдечносъдови заболявания, поръча нестандартна кампания за оказване на първа помощ, в която реши да участва футболната легенда Вини Джоунс, който прави сърдечен масаж на пострадал под музикалния съпровод на Stayin‘ Alive на култовите Bee Gees.
В категорията Direct бе излъчен само един победител, като златото и среброто бяха присъдени за OgilvyOne за кампанията „Експериментът на гнома“ с клиент Kern & Sohn.
„Лъвове“ в PR категория бяха дадени за Brooklyn Brothers (злато) и Ogilvy & Mather (сребро). „Братята от Бруклин“ бяха отличени заради кампанията им „Вдъхновени от Исландия“, а Огилви спечелиха с кампанията за козметично преобразяване на Dove.
Няма коментари
Търсене
За този блог

Гласове: 409