2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. mt46
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. vidima
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
И Би Би Си се отказа от нови 3D проекти.
Иван Върбанов
Британската обществена медия Би Би Си потвърди официално, че е отлага реализацията на своите 3D програмни планове, с мотива: „слаб зрителски интерес към технологията, която осигурява триизмерни изображения на телевизионния екран“.
Решението идва почти месец , след като най-популярният доставчик на 3D съдържание в САЩ – спортната мрежа ESPN обяви, че закрива своя 3D кабелен канал, заради ограничения брой потребители. Въпреки, че по данни на големите вериги магазини , голяма част от домакинствата са закупили немалък брой 3D телевизори, на практика малцина консумират удоволствието да се наслаждават в домашни условия на удивителната визия.
Ким Шилинглау – шеф на департамента за нови технологии на Би Би Си все пак е потвърдил намеренията на корпорацията , да продължи с усилията по внедряването на нови технологии в областта на медиите, като ще търси и експериментира нови разработки, в това число и възможността за гледането на 3D изображение без специални очила.
Би Би Си започна да излъчва в триизмерен формат преди две години – през 2011г., като наред с изложби и специални събития, медията показа и Олимпийските игри и формата Strictly Come Dancing.
Половината от очакваните 1.5 млн. домакинства на Острова, притежаващи 3D телевизиори гледаха откриването на церемонията на лятната Олимпиада. Ситуацията стана напълно разочароваща, когато станаха ясни данните, че едва 5% от 3D аудиторията е гледала Коледното обръщение на кралицата , детската драма Mr.Stink и продуцираната програма Doctor Who.
Медийните експерти са категорични, че към момента потребителите предпочитат да се концентрират и посветят ритуално на гледането на 3D продукт, като за целта отиват на кино. Към момента интересът към 3D телевизията е стряскащо нисък.
Все пак, в духа на миналогодишната традиция, когато Би Би Си показа финалите в Уимбълдън в заветния формат, щафетата ще бъде продължена за мъжките и дамски полуфиналите и финалите на престижния световен турнир.
Ефирното 3D покритие на Уимбълдън ще бъде достъпно за зрителите, които са „въоръжени“ с 3D ТV и имат достъп до интерактивната платформата на BBC - HD канала Red Button.
Последните данни сочат, че не повече от 120 000 души гледат 3D телевизия в САЩ.
###