Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2014 22:53 - Ще продължаваме ли да пътуваме в газови камери?
Автор: ivanvarbanovtv Категория: Новини   
Прочетен: 1514 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.06.2014 22:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ще продължаваме ли да пътуваме в газови камери?

www.facebook.com/photo.php

Иван Върбанов

Времето се затопли. Днес термометрите отчетоха 26 градуса. Качих се в автобуса, който върви по линия 84 от кв.“Дружба“,  за да стигна на „Орлов мост“. Бях по риза, с леко сако. Замислен, с леко главоболие. Не бяхме стигнали до Окръжна болница, когато усетих, че нямам въздух. Целият бях плувнал в пот. Опитах се да си поема дълбоко въздух, но без успех. Огледах се в пристъп на паника. Осъзнах, че съм в автобус с прозорци, които не се отварят. Пътниците бяха като застинали на стоп-кадър от филм, изглеждащи като восъчни фигури. Потърсих контакт очи в очи с някой, за да намеря подкрепа или съчувствие за ситуацията. Уви, повечето от пътниците гледаха като хипнотизирани или зомбирани, насочили погледите си някъде встрани, през хората, реещи се в отвъдното. Безпокойството ми се увеличи. Не можех да дишам. Нямаше какво да дишам. Опитах да намеря изход от безумната ситуация…. Погледнах по посока на шофьора. Той спокойно управляваше автобуса, като внимателно следеше през огледалото за обратно виждане състоянието на пътниците. Беше закопчал бялата си риза до горе, а възелът на черната му служебна вратовръзка бе професионален. Караше, наблюдаваше, даже пушеше. В кабината му явно имаше въздух, а димът от цигарата излизаше през отворения прозорец на шофьорската кабина. Почувствах се като риба в аквариум, от който източваха водата. Задушавах се, а  нямаше какво да направя. Не дишах. Бях целият вир вода. И … о, чудо! Изведнъж автобусът спря. Вратата се отвори и в дробовете ми навлезе кислород. Не помня как се отзовах на бордюра. Не знаех носех ли нещо, забравих ли го …. къде ми е сакото …. защо хората на спирката ме гледат странно … Просто дишах, осъзнавайки какво е да възкръснеш. Ден преди Черешова задушница.

Бях оцелял след опит за задушаване в газова камера, през 21 век.

Кой, защо и докога си позволява да се гаври със софиянци? Що за наглост е това? Не искам да слушам циничните оправдания за икономии, горива, цената на билетчетата и тем подобни брътвежи. Защо няма контрол? Какъв е този геноцид и това безобразие? Как така в автобуси, конструирани и оборудвани с климатици, те не се използват, не работят – нито през лятото, нито през зимата. Защо говорим за тази тема от 2012 г. и нищо не се променя. Колко статии и репортажи бяха публикувани и излъчени за този проблем? Колко хора още трябва да колабират или да починат в тези мобилни газови камери? Защо пътуваме безучастни?

Какво, вече и от кислород ли нямаме нужда?
Или, просто сме се примирили до толкова, че забравихме и не смеем да дишаме без разрешение.
Входът за мобилните газови камери е само левче.
За някой, едно такова пътуване може да се окаже преживяване с фатален край.

Реших! Ще пътувам с чук в чантата или кислороден апарат.
Така ще мога да доживея до крайната спирка, а в главата ми не спират да ехтят въпросите:
„Кой, защо и докога?“

 


 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivanvarbanovtv
Категория: Новини
Прочетен: 2555449
Постинги: 971
Коментари: 364
Гласове: 677
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930