Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2021 13:58 - НОВ ТРИК НА ТЪРГОВЦИТЕ ДА НАДПИСВАТ - ВКАРВАТ УЖ ТЕСТВАНИ ПРЕДИ ТОВА СТОКИ!
Автор: ivanvarbanovtv Категория: Новини   
Прочетен: 455 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 09.06.2021 14:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

ИВАН ВЪРБАНОВ София, 9 юни 2021 г.    

Днес се натъкнах на това "практика" на търговец  - техника да надписва.   Става елегантно и винаги е за сметка на клиента, ако види - види.      

И така, влизам в немалък търговски обект в жк Дружба1 - на МАРКЕТ РЕВОЛЮШЪН ООД, който продава кафе, безалкохолни, алкохолни, води, фъстъци, вафли ... Вече имате представа за магазина, но не е от най-малките. С кучето съм и искам да си взема нещо, за да се разхладя. Приготвил съм си очакваната сума, но на касата много любезната и усмихната жена ми иска доста повече. Чинно изваждам портмонето, за да платя цялата сума, но на излизане разсеяно искам да си взема бележката. Излизам и след като се запознавам със съдържанието на маркираното във фискалния бон, що да видя: МАРКИРАНИ СА ДОСТА ПОВЕЧЕ АРТИКУЛИ...?!

Разбира се, че се връщам, за да попитам какво точно е станало, как, защо и т.н. И ето Ви отговор: "Ааааа, извинявайте! Ама защо веднага не казахте, като сте го видял? Ами аз съм маркирала и другите неща, защото точно преди Вас ги тествах на апарата!", с неслизащата си усмивка на уста ми казва касиерката.   Бръква в касата и ми връща истинското ресто.    Взимам си обаче старата бележка, която тя охотно ми дава.      

И ТАКА: ВНИМАВАЙТЕ КАТО ПАЗАРУВАТЕ, ЗА ДА НЕ ВКАРАТ В СМЕТКАТА ВИ И "ТЕСТВАНИ СТОКИ"  

"Добре, че не беше "тествала" преди това бутилка уиски, вино или стек цигари !", помислих си и отпих глъдка от студената вода, която си бях купил.      

#ДенГодинаХрани 



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivanvarbanovtv
Категория: Новини
Прочетен: 2520698
Постинги: 958
Коментари: 364
Гласове: 668
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031