Най-четени
1. cchery
2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. hadjito
2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. hadjito
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. dobrota
8. ambroziia
9. vidima
10. milena6
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. dobrota
8. ambroziia
9. vidima
10. milena6
Най-активни
1. sarang
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
Постинг
19.06.2021 01:37 -
КАСИЕРКИТЕ В БАНКОВИТЕ КЛОНОВЕ НЕ СА ОХРАНИТЕЛИ !
Иван Върбанов
София, 19 юни 2021 г.
Пиша този текст, защото вчера в новините видях ДВА опита за банкови обири в един и същи ден.
Един в Дупница, и един във Варна.
Направи ли Ви впечатление, че и в двата случая КАСИЕРКИТЕ играят ролята на ОХРАНИТЕЛИ?
В единият случай - касиерката алармира мобилен екип на охранителната фирма.
В другият - пак касиерката натиска паник бутона, за да извика подкрепление по повод на пиян мъж, нахлул в банковия клон.
И така стигаме до въпроса:
ЗАЩО В БАНКОВИТЕ КЛОНОВЕ И ВЪПРОСНИТЕ ОФИСИ НЕ Е ИМАЛО ФИЗИЧЕСКА ОХРАНА?
Спомням си, че в началото на годината трябваше да посетя клон на една от двете въпросни банки, за да закрия сметката на починалия ми баща /мир на душата му!/. Имаше автомат за изтегляне на номера, по реда на които служителите извикваха чакащите, за да ги обслужат. Внезапно възникна спор между млад и агресивен младеж, който явно искаше да пререди всички, за да влезе, като се караше с възрастен мъж, дошъл да изтегли пенсията си. След минути дойде касиерка, която ги разтърва и въведе ред?! На въпроса ми: - Ама защо Вие идвате, къде е охраната? - жената ми отвърна - Прав сте! Нямаме! По повод на пандемията някой е решил, че нямаме нужда и я премахнаха. Имам само бутон, за да викам полицията, ако се наложи. Но, се справих! Сами разбирате какво беше недоумението и изненадата ми от видяното и коментара.
И друг случай, пак в близък ден на гореописаната случка през януари т.г. Влязох в клон на моята банка, за да си внеса пари по сметка. В салона заварих клиент, който дълго и напоително разпитваше за какво ли не. Отвън чакаше едър и изнервен мъж, който по едно време влетя в банковия салон и почти с бюрото щеше да изкара подробният клиент. Тогава отново се огледах с очи, за да потърся визуален контакт с физическата охрана и да видя как ще реагира в тази конфликтна ситуация, която можеше да ескалира всеки момент. Отново нямаше физическа охрана или поне не се виждаше, както преди обичайно имаше.
Давам пример с тези два случая в банкови клонове в две различни банки, от януари - силно се надявам, че са частни случаи, за да подчертая, че КАСИЕРКИТЕ не бива да бъдат третирани и не са ОХРАНИТЕЛИ. Не може да се изисква от тях това или да им се вменяват такива функции.
И още: че не бива да се икономисва от перо ОХРАНА и СИГУРНОСТ.
Това не е в интерес на никого - нито на банките, нито на клиентите.
По-скоро липсата на физическа охрана е предпоставка за случки, като горните от вчера.
... Или пък липсата на охрана не е случайна ...?
София, 19 юни 2021 г.
Пиша този текст, защото вчера в новините видях ДВА опита за банкови обири в един и същи ден.
Един в Дупница, и един във Варна.
Направи ли Ви впечатление, че и в двата случая КАСИЕРКИТЕ играят ролята на ОХРАНИТЕЛИ?
В единият случай - касиерката алармира мобилен екип на охранителната фирма.
В другият - пак касиерката натиска паник бутона, за да извика подкрепление по повод на пиян мъж, нахлул в банковия клон.
И така стигаме до въпроса:
ЗАЩО В БАНКОВИТЕ КЛОНОВЕ И ВЪПРОСНИТЕ ОФИСИ НЕ Е ИМАЛО ФИЗИЧЕСКА ОХРАНА?
Спомням си, че в началото на годината трябваше да посетя клон на една от двете въпросни банки, за да закрия сметката на починалия ми баща /мир на душата му!/. Имаше автомат за изтегляне на номера, по реда на които служителите извикваха чакащите, за да ги обслужат. Внезапно възникна спор между млад и агресивен младеж, който явно искаше да пререди всички, за да влезе, като се караше с възрастен мъж, дошъл да изтегли пенсията си. След минути дойде касиерка, която ги разтърва и въведе ред?! На въпроса ми: - Ама защо Вие идвате, къде е охраната? - жената ми отвърна - Прав сте! Нямаме! По повод на пандемията някой е решил, че нямаме нужда и я премахнаха. Имам само бутон, за да викам полицията, ако се наложи. Но, се справих! Сами разбирате какво беше недоумението и изненадата ми от видяното и коментара.
И друг случай, пак в близък ден на гореописаната случка през януари т.г. Влязох в клон на моята банка, за да си внеса пари по сметка. В салона заварих клиент, който дълго и напоително разпитваше за какво ли не. Отвън чакаше едър и изнервен мъж, който по едно време влетя в банковия салон и почти с бюрото щеше да изкара подробният клиент. Тогава отново се огледах с очи, за да потърся визуален контакт с физическата охрана и да видя как ще реагира в тази конфликтна ситуация, която можеше да ескалира всеки момент. Отново нямаше физическа охрана или поне не се виждаше, както преди обичайно имаше.
Давам пример с тези два случая в банкови клонове в две различни банки, от януари - силно се надявам, че са частни случаи, за да подчертая, че КАСИЕРКИТЕ не бива да бъдат третирани и не са ОХРАНИТЕЛИ. Не може да се изисква от тях това или да им се вменяват такива функции.
И още: че не бива да се икономисва от перо ОХРАНА и СИГУРНОСТ.
Това не е в интерес на никого - нито на банките, нито на клиентите.
По-скоро липсата на физическа охрана е предпоставка за случки, като горните от вчера.
... Или пък липсата на охрана не е случайна ...?
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 673