Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2021 21:24 - КОЙ ВЪЗЛОЖИ НА ПРЕБРОИТЕЛИТЕ САМО ДА СЪБИРАТ КОДОВЕТЕ ОТ ОНЛАЙН РЕГИСТРАЦИЯТА НА ХОРАТА?
Автор: ivanvarbanovtv Категория: Новини   
Прочетен: 837 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 29.09.2021 00:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

image

От:
 Иван Върбанов
София, 28 септември 2021 г.

Кой каза на преброителите, че трябва само да събират кодовете ни от регистрацията в интернет?
Този въпрос не ми дава мира от вече почти цяла седмица.
Защо ли? - ще попитате. 
И ще отговоря - от личен опит.

Част от семейството ми живее в столичния квартал Дружба, другата част - в центъра. 
Но и на двата ни адреса се случва едно и също.
Така чаканите ПРЕБРОИТЕЛИ, които трябва да звъннат на вратата и любезно да заявят, че искат да си изпълнят служебните задължения, след като се легитимират, така и не можем да ги видим с очите си. 

От вече доста дни в блоковете - и в Дружба, и в центъра, се действа по една и съща стратегическа схема. 
Преброителите лепят бележки: чакайте ни, идваме, ще минем.
Но са напълно фантоми. 
Никой не може да ги засече на живо.
След това се появяват нови инструкции: ДА ЗАЛЕПИТЕ КОДОВЕТЕ ОТ ВАШАТА ОНЛАЙН РЕГИСТРАЦИЯ, ЗА ДА МИНЕМ ДА ГИ ВЗЕМЕМ.

Направо не мога да повярвам на очите си. 
Реших, че това е случайно, че е само в нашия вход.
Да, ама не - както казваше покойният гениален журналист Петко Бочаров.

И за да не си внушавам, реших сам да се уверя.

Застопорих се една сутрин - точно в 8, според указанията на бележката, пред входа.
И зачаках да се появи Негова Светлост - ПРЕБРОИТЕЛЯТ.
Към 8,30 часа се дотътри една възпълна жена. Носеше със себе си бая книжа, папки, чанти. Запитах я: "Вие ли сте преброителката? Кога да Ви очакваме в нашия вход. Аз живея там и там ..."
Последва отговор: "Ами отде да знам, бре?".

Ето и част от диалога ни:
- Е как така, отде да знаете? Ето, аз Ви чакам. Просто ми кажете към колко часа ще дойдете при нас?
- Не зная кога ще свърша. То още не съм започнала.
- Ама как така? Нали Ви чакам точно затова, да се уговорим. Ако кажете днес, ако кажете - утре. Но дайте точен час, или поне приблизителен, за да Ви изчакам и да Ви поканим да влезете  при нас и да свършим работата. Или се оставете мобилният телефон, за да се чуем и разберем. Не можем по цял ден да висим, нали сме на работа?! - заявих умоляващо аз.  
- Нямаме ние телефони. - отговори Преброителката. - Аз си работя с моя. Вие не ме чакайте, ами се регистрирайте онлайн и си залепете кода на вратата. Аз, като имам време, ще мина да го взема. И това е! 

Бая се зачудих. Първоначално, онлайн регистрацията бе възможна само до 0,00 часа на 17-ти септември. Но, после, разбрах, че е взето решение и онлайн регистрацията бе възможна с удължен срок. За удобство на гражданите.
 
Е, да, отдъхнах си с облекчение. 
Защото нямаше да бъде зависим от волята на Н.Пр. Преброителката.
Запътих се, за да се регистрирам. Отне ми някъде около 15-тина минути. 
Иначе цялото време е 30 минути, продължителността на сесията. Ако не успеете за това време - започвате отначало.

Закачих КОДА на вратата и зачакахме, за да мине Преброителката.
След 3-4 дни тя мина. И е написала на бележката ни - БЛАГОДАРЯ!
На вратата на другият ни адрес обаче - няма нито БЛАГОДАРЯ, нито някой все още е минавал. 
Така де, има време. Срокът е чааааак до 3-ти октомври.

Но, в мен остават въпросите:

- КОЙ И ЗАЩО Е ДАЛ ИНСТРУКЦИИ НА ПРЕБРОИТЕЛИТЕ ДА НЕ ВЛИЗАТ И ДА НЕ ПОПЪЛВАТ НА МЯСТО АНКЕТНИТЕ КАРТИ И ДАННИ ПО АДРЕСИ, А САМО ДА ПОДКАНЯТ ХОРАТА ДА СЕ РЕГИСТРИРАТ ОНЛАЙН?

- КОЙ И ЗАЩО Е ИНСТРУКТИРАЛ ПРЕБРОИТЕЛИТЕ, ЧЕ ТЯХНОТО ЗАДЪЛЖЕНИЕ Е ДА ВЗЕМАТ ОТ ВРАТАТА НА АПАРТАМЕНТИТЕ ЗАЛЕПЕНИЯ ОТ ГРАЖДАНИТЕ КОД, С КОЙТО ТЕ ВЕЧЕ СА СЕ РЕГИСТРИРАЛИ ОНЛАЙН?
АМИ НАЛИ СЛЕД КАТО ХОРАТА СА СЕ ПРЕБРОИЛИ ОНЛАЙН, НАЦИОНАЛНАТА СТАТИСТИКА ВЕЧЕ ОПЕРИРА С ДАННИТЕ ИМ, В ТОВА ЧИСЛО И ЗНАЕ КОДА, КОЙТО СИСТЕМАТА САМА Е РЕГИСТРИРАЛА!

- КОЙ И ЗАЩО НЕ Е СЪЗДАЛ НЕОБХОДИМИТЕ НОРМАЛНИ УСЛОВИЯ И РЕД ЗА РАБОТА НА Т.НАР. ПРЕБРОИТЕЛИ? 

- КОЙ И ЗАЩО НЕ КОНТРОЛИРА РАБОТАТА НА ПРЕБРОИТЕЛИТЕ, ЗА ДА КОНСТАТИРА ТОВА, КОЕТО КОНСТАТИРАМ АЗ?

- КАК ТЕЗИ ПРЕБРОИТЕЛИ, ПО МЕТОДА, ПО КОЙТО РАБОТЯТ С НАС, ЩЕ РЕГИСТРИРАТ ЖИВУЩИТЕ В КВАРТАЛИ, КЪДЕТО - ИЛИ НЯМА ИНТЕРНЕТ, ИЛИ ХОРАТА НЕ СА ГРАМОТНИ, ЗА ДА СИ СЛУЖАТ? 

- КАК И ДАЛИ ЩЕ СЕ ИЗВЪРШИ ПРЕБРОЯВАНЕ В Т.НАР. РОМСКИ МАХАЛИ ИЛИ КВАРТАЛИ?

Чудя се и се мая?
И какво, и това ли го правим по български, наопаки на всички изисквания.
Нали сме си българи ...
Иначе идеята е прекрасна, но дали на практика ще даде вярната картина?

С тези преброители и по този начин на работа
аз мисля и съм сигурен,
че НЕ!




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivanvarbanovtv
Категория: Новини
Прочетен: 2552192
Постинги: 971
Коментари: 364
Гласове: 677
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930