Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. panazea
4. mt46
5. planinitenabulgaria
6. kvg55
7. wonder
8. varg1
9. iw69
10. rosiela
11. getmans1
12. leonleonovpom2
13. eveto
14. sekirata
2. radostinalassa
3. panazea
4. mt46
5. planinitenabulgaria
6. kvg55
7. wonder
8. varg1
9. iw69
10. rosiela
11. getmans1
12. leonleonovpom2
13. eveto
14. sekirata
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. lamb
7. vidima
8. bojil
9. dobrota
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. lamb
7. vidima
8. bojil
9. dobrota
10. donkatoneva
Най-активни
1. radostinalassa
2. zahariada
3. panazea
4. virtu
5. penata555
6. iliaganchev
7. siainia
8. ri4ivul
9. iw69
10. hadjito
2. zahariada
3. panazea
4. virtu
5. penata555
6. iliaganchev
7. siainia
8. ri4ivul
9. iw69
10. hadjito
Постинг
19.01 00:35 -
МАГАЗИН "ПЕПКО" В THE MALL - РЕПОРТЕРСКА ПРОВЕРКА
Автор: ivanvarbanovtv
Категория: Новини
Прочетен: 718 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 11:30

Прочетен: 718 Коментари: 0 Гласове:
1
Последна промяна: 11:30


РЕПОРТЕРСКА ПРОВЕРКА В #PEPCO /
На вниманието на #ПепкоБългарияЕООД #PepcoBulgaria /
София, 15 януари, магазина на PEPCO в The Mall /
В неделния ден, малко след 17 ч., екипът ни влезе в магазина на Pepco.
Избираме 10 мъжки тениски, 1 чифт дамско бельо и слушалки. Заставаме на касата.
Пристига младо момиче от персонала, дръпва безцеремонно от ръцете ни всичко и започва да маркира.
В същото време се занимава с куп други неща: най- вече да прави забележка на колежката си на другата каса, която си работи чинно, а и да подвиква на шефката на смяната - Ани.
Предупреждаваме касиерката ни да внимава и да се съсредоточи в работата си, тя поглежда презрително, но индикаторът за маркиране на артикулите чуваме, че извънява доста на често, сякаш нещо се маркира по два пъти.
И то все в момент, когато погледът ни се отмества встрани и не следим визуално ръцете на касиерката.
Съобщава ни, че тениските са 13.
(Всъщност артикулите би трябвало да са общо 12 - 10 тениски, 1 слушалки и 1 дамски бикини.)
Замълчахме, изчакахме да маркира всичко и платихме.
Отдалечихме се, за да проверим какво е надписаното във фискалния бон.
Установихме грешката и потърсихме червенокосата служителка, за да оправим проблема.
Червенокосото момиче, което се разхождаше с управителката из залата, (явно са си близки), арогантно заяви, че не иска да се занимава, да ходим на касата при другата й колежка.
Представяте ли си що за поведение на персонал!
Пред очите на Ани - управителката!!!
За извинение и дума не можеше да става да бъде поднесено, въпреки че настоявахме, но естествено - без резултат.
Оставаме безмълвни за отношението, за наглостта, за липсата на всякаква етика и стандарт в работата на служителките (червенокосата млада касиерка и покровителката й Ани, която я насърчи да не се занимавала с нас).
Това е положението!
Предупредени сте какво може да очаквате, защото ние го преживяхме от първо лице.



# # #
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог

Гласове: 548