Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2015 21:01 - Камикадзе съм
Автор: toni2 Категория: Поезия   
Прочетен: 8904 Коментари: 7 Гласове:
20

Последна промяна: 20.11.2015 21:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
         Камикадзе съм

Вече всички сме терористи.
Oт изток, запад, север и юг,
ръцете ни са мръсни, нечисти
душите ни са боклук...

Земята ни стене от болка.
Навярно я много боли,
че впрегнахме я в триколка
и смачкахме много съдби.

Вече всички сме терористи.
А, аз камикадзе свирепо
докопвам се в мисли лъчисти
да се добера до сърцето ти слепо

И там да остана вечно взривен
макар да е непосилно, нелепо
с дъха ти да бъда завинаги слен
и да дишаме двамата леко...


@ Антон Иванов  2015









Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. totkata3 - Още ли не са те изтрили
20.11.2015 21:18
по нареждане на ка4аковата курва?
цитирай
2. toni2 - Защо да ме трият? Че пиша по- добре от нея ли?
20.11.2015 21:23
totkata3 написа:
по нареждане на ка4аковата курва?


Аз още преди 5 години съм посветил на такива, като нея стих

Не обичам старите курви !

Не ми пишете на лични
блогови стари "метреси"!
Не ми редете думи изрични !
Не сте ми на сърцето "поетеси" !

Още мога сам да се управлявам
на заем нищо не вземам
и акъл на никого не давам !

Подобно лешояди гладни ,
по мен в блога не вървете
станахте май много досадни
и е време с "манипола" да спрете !

Жена от блога аз си не търся !
Най - малкото пък вас ще да взема !
Не искам с вас да се мърся,
Не блогвам по клюкарска схема !


Вдъхнових се за този стих от многократните лични съобщения до мен от блогарките от блога ,които пишат в категория "Поезия"
Следващият път ще пренебрегна етичното ми кавалерство и ще изнеса никовете им и личните им клюки и обяснения .

цитирай
3. totkata2 - Тази никой не я ебава в живота, затова е злобна и тука си го изкарва на блогарите.
20.11.2015 21:39
totkata3 написа:
по нареждане на ка4аковата курва?


Скоро ще се разбере защо модераторите заради нея трият цели блогове, коя е и какво иска от хората в блога, че е предприела кампания на тормоз чрез модераторите върху потребителите на блог.бг.
цитирай
4. toni2 - Не мога да Ви помогна! Обърнете се към помпаджията на Уйондър и тези които трият заради нея блогове със 740 постинги
20.11.2015 23:13
анонимен написа:
of4arsnakovalnia10 - Създадох постинга и легнах да спя...

/защото довечера съм нощна - да подам инфото на някого, че да непита, ако утре през деня пиша, що не съм до 15 часа на работа/

Не станах преди малко.
Дори в блога влизах и писахи ЛС-та, и коментари.
Но в този постинг влизам сега и... о, чудо!
Някой явно го напомпал в периода м/у 15:01 /часа на създаването му/ и 16:05 /часа на свалянето му от ефир/.

И това поставя нови въпроси:

- Модератор на блога, в кореспонденция на ЛС ми заяви веднъж /наскоро/, че всички логове се пазят. Следователно ще може да се отговори от кое АйПи е бил напомпан постинга ми, нали така?!

- Аз показах едно обстоятелство, а именно, че секция "чернови" е достъпна за недобросъвестни хора с по-високи компютърни умения и те могат да прочетат Вашите /на блогърите имам предвид/ материали там. Е ли моя работа да закърпя това обстоятелство или аз само да го сведа до знанието на всички, а администриращите платформата да вземат мерки за това?!

И последния, най-кретенския въпрос: Е ли правилно и професионално да си заровят същите главата в пясъка като просто свалят постинга от "първа", за да не ги излага, наместо да се хванат в ръце и да започнат да работят?!

Може би дразгата тук е "да работят".
Щото тук, в татковината ни повечето сме свикнали на лентяйско бездействие и ден да мине - друг да дойде.

Е... избих комплексите си /ха ха ха/ и ми олекна.
Дано и на Вас драги модератори, администратори и т.н. Ви е олекнало.

Събирайте сили за следващ мой комплекс и кретения.



Взе да става системно курвенското влияние на работата на администрацията в блога. Иска някоя курва да изтрият някого, че ни й бил симпатичен и хоп трият го, а тя се подмокря надрусана от Блеки на 1 стр!
цитирай
5. ankavesnika - Харесва ми този стих.
21.11.2015 00:20
Ама ти, Тони наистина си камикадзе в поетичен аспект! Действал смело и взривявай сърцето на любимата си!:)))))))))
цитирай
6. kretenka - Toni2, тези още ли не са те изтрили, че пишеш хубаво?
21.11.2015 02:57
01:54 - mileidi46
20.11 10:56 - blogbg
20.11 10:10 - wonder

Двете слухтят в блога ми и трият всеки мой постинг без повод. От проклетия и малоумие!
цитирай
7. sekirata - Мале,мале.....какви ставале...
25.02.2016 18:31
та и тук,аз мислех ,че само в поетичните,художествени сайтове у наш нет!
Аз предпочитам да сека,никакво камикадзе,що да се гърмя!?
Поздрав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: toni2
Категория: Бизнес
Прочетен: 81501
Постинги: 27
Коментари: 210
Гласове: 596
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930