Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2010 21:21 - Милен Цветков: Няма да се връщам в БНТ
Автор: ivanvarbanovtv Категория: Новини   
Прочетен: 966 Коментари: 0 Гласове:
0



- Господин Цветков, в медиите се прокрадна информация за вашето завръщане в БНТ. Достоверна ли е тя, или е спекулация?
- Не, нямам такива намерения, твърдо и категорично! Благодаря ви, че ме потърсихте, за да изясня публично тази спекулация.

- Доволни ли сте от интернет проекта, с който се заехте?
- Да, аз наистина съм много удовлетворен от работата си. Въпросът е, че е необходимо да направим този проект така, че да имаме възвръщаемост от него.

- За интернет телевизия ли става въпрос?
- Не бих нарекъл това, което правим, интернет телевизия. Аз самият не знам как да го определя. Но със сигурност не е телевизия, защото това би означавало излъчване на 24-часова програма.

- Имах предвид предимството на интернет телевизията в практиката на други държави – нали там няма намеса на регулатор по отношение на съдържанието и на програмата?
- Е, в този смисъл, да, ти се превръщаш в регулатор сам за себе си. Общо взето, ти си определяш времето и това, докъде искаш да стигнеш. Но вижте, в основната си работа винаги съм се ръководил от принципа да не престъпвам граници.

- Съществува ли обаче пълната свобода?
- Според мен не съществува. По-скоро можем да говорим за относителна свобода. Никога не съм имал проблем с това. Твърдя, че цензура има там, където тя е позволена. Аз до този момент не съм позволявал хората, които са ме ръководили по някакъв начин, да ме цензурират. Изяснявал съм от първия миг на работата си това нещо и за мое най-голямо щастие то не се е случвало. Въпросът е, че рано или късно тази моя свобода ми е изигравала лоша шега по някакъв начин.

- Рекламодателите разбират ли силата на глобалната мрежа, за да инвестират достатъчно според вас?
- Естествено, че не! В условията на криза нивата на рекламата в интернет не са се повишили. Независимо от всичко аз съм щастлив от това, което направих в много кратки срокове, без никаква финансова помощ отникъде. Сега очаквам етапа, в който начинанието ще се превърне в печелившо. Ако обаче това не се случи, ще се наложи да започна да продавам колбаси.


Тагове:   Милен,   бнт,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivanvarbanovtv
Категория: Новини
Прочетен: 2557153
Постинги: 971
Коментари: 364
Гласове: 677
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930