Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2020 20:56 - ИНСПЕКТОРКА ОТ НОИ НЕ МОЖЕ ДА ОТКРИЕ ДОКУМЕНТИТЕ ПО КАЗУСА, КОЙТО Е НАТОВАРЕНА ДА ПРОВЕРЯВА, ИСКА ГИ ОТ ЖУРНАЛИСТ
Автор: ivanvarbanovtv Категория: Новини   
Прочетен: 300 Коментари: 0 Гласове:
0




image

По моят казус: Вчера, 12 март 2020 г., получих обаждане по телефона от жена, която се представи като г-жа Кирчева, Главен инспектор от НОИ. Жената обясни, че търси телефон на СБЖ. Никъде нямало. Звъняла във Варна чак. Те в НОИ нямали интернет ?! Обясни ми, че съм някакъв там служител на СБЖ. И от дума на дума ми поиска да й изпратя всичко документи по моите преписки и жалби с НОИ. На моя въпрос: Кой й е възложил проверката? Защо чак сега? Знае ли, че срокът за постановените административни проверки изтече и никой не дава отговор за безобразието към мен и спрените обезщетения и здравни - тя отвърна : Интервю ли ми правите?”

✅ Питам: КАК ТАКА СЛУЖИТЕЛ В НОИ НЯМА ДОСТЪП ДО СИСТЕМАТА?
      И ТО СЛУЖИТЕЛ С РАНГ ГЛАВЕН ИНСПЕКТОР?
      ИМА ЛИ ИЗТРИТИ ИЛИ ЗАГУБЕНИ ДОКУМЕНТИ ПО МОЯ КАЗУС?
      Докога ще продължава разпоредената проверка в СБЖ и Операта, след констатациите на шефа на ТП на НОИ София-град за административни нередности? Докога ще бъда със спрени обезщетения и здравни заради тази безсрочна проверка?

       ОТИВАМ ЛИЧНО, ЗА ДА ПРОВЕДА СРЕЩА ОЧИ В ОЧИ С Г-ЖА КИРЧЕВА ОТ НОИ.🔴
      ✔️Фактите и развитието по случая ще продължа да изнасям публично.
    
     ⛔️ КАК РАБОТИ СИСТЕМАТА, ГОСПОДИН УПРАВИТЕЛ НА НОИ? КАК? Национален Осигурителен Институт (Н.О.И.) #нои #националеносигурителенинститут Министерство на труда и социалната политика 


Тагове:   казус,   НОИ,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivanvarbanovtv
Категория: Новини
Прочетен: 2559227
Постинги: 971
Коментари: 364
Гласове: 677
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930