Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2017 23:14 - E, нема такава държава!
Автор: ivanvarbanovtv Категория: Лични дневници   
Прочетен: 930 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 09.03.2017 23:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Е, нѐма такава държава!

image

София, 9.03.2017 | © Иван Върбанов
 

Отидох в данъчната служба на Община "Оборище", за да платя данъка на апартамента ни на Заимов. Татко живее в него от 1960 г., а аз израснах в това жилище. Според компютърната система на данъчните се оказа днес, че аз съм в дълбоко заблуждение и че нашият имот се намира на Заимов, но не там, където живеем, а на четен номер в края на булеварда. Така пише в системата им! Оказва се, че по документите на данъчните живея ... срещу нас?!

Обясних, че баща ми е закупил апартамента през 1969 г. и че аз съм израснал там. Напразно! Обясниха ми, че това не може да е вярно!!!! Има и още: починалата ми майка също дължи данъци за повече от 10 години. Нищо, че е починала. Те, данъчните, не знаят, че тя е починала - така ми отговори инспекторът в стая № 4.

Не, това не е сценарий от реалити по Нова. А реална история, която ми се случи днес.

Въпросите са: Кой се води на нашия реален адрес в данъчната служба?Защо са възможни такива "грешки" и защо системата позволява реализирането на такива "услуги по поръчка" от корумпирани служители? Защо трябва да доказвам, че съм този, който съм? И колко време, пари и нерви ще изгубя в себедоказването си пред властите в тази данъчна служба?

Класически пример ли е този казус за корупция и показва ли модел и схема, която подпомага и обслужва имотната мафия в България. Практика или единичен случай е това тарикати да набелязват по ЕГН-тата възрастни самотни хора, за да "придобият" чрез манипулации и фалшификации имоти на пъпа на София? Нека да припомня, че само до преди месец бе отхвърлено предложението бул. Сакъзов да бъде преименуван на Конрад Аденауер. Ако това бе станало, сега всички собственици трябваше да вадят нови нотариални актове, нови карти, адресни регистрации и т.н. Както се казва в тази суматоха стават грешки, като гореописаната. А каква по-добре ситуирана мътна вода от тази в полза на бандитите у нас? Апропо, въпреки че СОС анулира решението си за преименуване на улицата, табелките с името на Аденауер все още не са демонтирани и гордо остават паметник на чиновническото безхаберие и чуждопоклонничество, което все пак гневи моите съкварталци. Кога ли търпението им ще се изчерпи и сами ще демонтират подвеждащите табели?

Татко е на достопочтена преклонна възраст. Ясно ми е, че престъпният контингент набелязва и "наблюдава" през компютърните системи такава група от хора. Особено, ако не е известно да имат наследници. Нали се сещате, че нотариален акт и волеизявление за дарение или продажба няма проблем да бъде перфектно изготвен и ювелирно фалшифициран.

Преди години си спомням, че докато един висш полицейски шеф бе на море, то показно му бе продаден апартамента - акция на потърпевш затворник. С всичките му салтанати - нотариус, продажба, документи, печати, вписвания и т.н. Полицаят си се върна в апартамента, но това бе показно, че системата може да бъде бъгната!

А, забравих да Ви споделя, че преди половин година аз и татко бяхме обект на особено настоятелно внимание от страна на напорист бизнесмен - мутра с посланието да му продадем апартамента си, защото този бандит искал да си строи мезонет и заведение на последния етаж в блока, където живеем или частно заведение бар - панорама? Да Ви кажа ли колко пъти ме спираха джипове, за да ми предлагат все по-висока цена?

Да Ви попитам ли дали си представяте каква ще бъде развръзката на тази история? Дали, според Вас, ще оставя нещата така, ще отстъпя и няма да стигна докрай в отстояването на правата и законността ? Ще разчепкам ли този казус из основи? Ще го предоставя ли на медиите? Дали ще се откажа да осветля тази схема, след като проследя и разкрия цялата информация?

Мислях, че у нас все пак има някакви граници и правила, дори за ъндърграунда. Но, уви. Ние си оставаме страната на безграничните възможности. За съжаление винаги със знак "-" отрицателен.

Отивам да си вадя документи и да правя копия, за да докажа, че АЗ и ТАТКО съществуваме и не живеем в апартамент, който е на адреса на паметника "Левски".

А Вие се оглеждайте и бъдете бдителни.

Сигурен ли си, че си жив - според деловодните системи? Следващият "ужилен" не искам да си ти!

Хора, нѐма такава държава! Това е положението!




Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivanvarbanovtv
Категория: Новини
Прочетен: 2518067
Постинги: 955
Коментари: 364
Гласове: 668
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031