2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. hadjito
10. zaw12929
11. bosia
12. rosiela
13. getmans1
14. sparotok
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. sekirata
10. bateico
Прочетен: 1073 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 27.07.2012 13:57
Facebook Inc. отбелязва значителен напредък, във връзка с намерението си, да накара все повече потребители да „кликват” върху платените реклами, които са позиционирани в социалната мрежа. Този успех идва обаче, на фона на свиването на рекламните бюджети за немалък брой рекламодатели през тази година. Компанията „The Menlo Park, Calif” вече работи на по-високи формирани цени на рекламодателите, главно заради факта, че все повече расте броят на потребителите, които са привлечени от публикуваните реклами - според изследване на рекламисти. Самата социална мрежа Фейсбук изпраща доста противоречиви сигнали, относно своята стабилност като медийна платформа. TBG Digital - която позиционира реклами във Facebook за Ford Motor Co. и Procter & Gamble Co., констатира на свой ред аналогичен брой „кликвания” на потребителите към основните сайтове на брандовете за мобилните платформи и основната. Все пак, от TBG отбелязват, че рекламите в новите технологични измерения, обикновено генерират по-висок брой като първоначална статистика. Един от основните показатели за измерване на ефективността на онлайн реклама е CPM или формирането на цена на база 1000 „кликвания”. Според TBG, световното ниво на CPM показателя за Facebook като процент се е повишил с 58% през второто тримесечие на 2012г. спрямо година по-рано. За САЩ, увеличението е 25%, а скока в тарифата за 1000 кликвания върви нагоре с 33 цента, като нарастването е фиксирано като тенденция в периода първо-второ тримесечие на тази година.
ИНТЕРЕСЪТ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ КЪМ РЕКЛАМИТЕ ВЪВ FACEBOOK РАСТЕ
Иван Върбанов
Данните сочат, че платените рекламни формати, като "спонсорирани истории" - позволяващи на рекламодателите срещу заплащане да получат достъп до желана фокус група в унисон с предпочитанията и интересите на „юзърите”, се радват на изключителен интерес.
Анализаторите коментираха пред Thomson Reuters, че прогнозата им е за постигане на печалба от сайта в размер на $ 302,8 милиона и приходите до около $ 1,1 милиарда. За сравнение Фейсбук успя да постигне за 2011г. $ 240 млн. чиста печалба и приходи от $ 895 милиона.
"Facebook трябва да отговори на непосредствените предизвикателства на пазара чрез ефикасността на рекламните си бизнес, като считам, че това ще допринесе за конкретния напредък и ръст на показателите”, коментира Джед Уилямс – анализатор в BIA/Kelsey.
Масовия човек: Той не е за пример, но пъ...
10, разтърсващи душата, цитати от книги