Най-четени
1. zahariada
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. kvg55
9. zaw12929
10. hadjito
11. sparotok
12. bosia
13. getmans1
14. rosiela
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. kvg55
9. zaw12929
10. hadjito
11. sparotok
12. bosia
13. getmans1
14. rosiela
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Постинг
09.02.2016 21:25 -
ОПАСНОСТИ В ПОДЛЕЗА НА МЕТРОСТАНЦИЯ "ДРУЖБА"
Автор: ivanvarbanovtv
Категория: Новини
Прочетен: 1175 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 14.02.2016 02:21
Прочетен: 1175 Коментари: 0 Гласове:
0
Последна промяна: 14.02.2016 02:21
ОПАСНОСТИ В ПОДЛЕЗА НА МЕТРОСТАНЦИЯ "ДРУЖБА"
НЮЗ БГ РЕПОРТЕР
Жители на столичния квартал „Дружба“1 сигнализираха в редакцията на НЮЗ БГ РЕПОРТЕР, че за пореден път метални шипове са пробили от вътре тавана на подлеза на метростанция „Дружба“. Преди няколко месеца бе констатирано същото "явление", което е резултат от лошо извършени строителни работи по изграждането на станцията. Тогава, след сигнали до Метрополитен София, Министерство на транспорта и Столична община само бяха прерязани показващите се части на тези болтове или нитове, които са част от вътрешната обшивка на подлеза на метростанция „Дружба“. Така по тавана на подлеза останаха дупки, които и до ден днешен са свидетелство за наличието на този строителен дефект. Въпросът обаче отново е на дневен ред, защото всеки ден гражданите на квартала, които преминават през подлеза се питат: Застрашена ли е тяхната сигурност и безопасно ли е мястото и цялото съоръжение? Решението за козметичното прерязване на стърчащите части на строителните болтове/нитове явно не е изход от ситуацията след като проблемът се повтаря. НЮЗ БГ РЕПОРТЕР припомня, че през зимния сезон метростанция „Дружба“ бе наводнявана на няколко пъти от избила от пода отходна канализация, а водите се стичаха в продължение на дни в подлеза. Аварията бе отстранявана многократно, но явно без успех, защото следваха многократни повторения на ситуацията. И днес, в страни от асансьора на входа, стои още скелето на ВиК – явно в готовност за нови аварии.
НЮЗ БГ РЕПОРТЕР ПИТА:
Кой е отговорен за констатирания строителен дефект с вътрешния пробив на тавана на подлеза? Трябва ли да се случи трагичен инцидент, за да се самосезират компетентните органи и да отстранят проблема с необходимата сериозност и професионализъм. Защо се допуска една и съща грешка и дефектът само се маскира, но не се решава? Финансова или друга е причината, поради която не се взимат мерки от институциите? Кой е изпълнил некачествено строежа? Чия е отговорността?
НЮЗ БГ РЕПОРТЕР
Жители на столичния квартал „Дружба“1 сигнализираха в редакцията на НЮЗ БГ РЕПОРТЕР, че за пореден път метални шипове са пробили от вътре тавана на подлеза на метростанция „Дружба“. Преди няколко месеца бе констатирано същото "явление", което е резултат от лошо извършени строителни работи по изграждането на станцията. Тогава, след сигнали до Метрополитен София, Министерство на транспорта и Столична община само бяха прерязани показващите се части на тези болтове или нитове, които са част от вътрешната обшивка на подлеза на метростанция „Дружба“. Така по тавана на подлеза останаха дупки, които и до ден днешен са свидетелство за наличието на този строителен дефект. Въпросът обаче отново е на дневен ред, защото всеки ден гражданите на квартала, които преминават през подлеза се питат: Застрашена ли е тяхната сигурност и безопасно ли е мястото и цялото съоръжение? Решението за козметичното прерязване на стърчащите части на строителните болтове/нитове явно не е изход от ситуацията след като проблемът се повтаря. НЮЗ БГ РЕПОРТЕР припомня, че през зимния сезон метростанция „Дружба“ бе наводнявана на няколко пъти от избила от пода отходна канализация, а водите се стичаха в продължение на дни в подлеза. Аварията бе отстранявана многократно, но явно без успех, защото следваха многократни повторения на ситуацията. И днес, в страни от асансьора на входа, стои още скелето на ВиК – явно в готовност за нови аварии.
НЮЗ БГ РЕПОРТЕР ПИТА:
Кой е отговорен за констатирания строителен дефект с вътрешния пробив на тавана на подлеза? Трябва ли да се случи трагичен инцидент, за да се самосезират компетентните органи и да отстранят проблема с необходимата сериозност и професионализъм. Защо се допуска една и съща грешка и дефектът само се маскира, но не се решава? Финансова или друга е причината, поради която не се взимат мерки от институциите? Кой е изпълнил некачествено строежа? Чия е отговорността?
И да плаче Соломон Паси, войските на САЩ...
Руска експедиция открила уникално доказа...
300 бомбардировачи бомбардират Враца, Ку...
Руска експедиция открила уникално доказа...
300 бомбардировачи бомбардират Враца, Ку...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 677