Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. mt46
5. reporter
6. sparotok
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. bosia
10. getmans1
11. deathmetalverses
12. leonleonovpom2
13. bven
14. ianchefff
2. radostinalassa
3. varg1
4. mt46
5. reporter
6. sparotok
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. bosia
10. getmans1
11. deathmetalverses
12. leonleonovpom2
13. bven
14. ianchefff
Най-популярни
1. simplythebest
2. shtaparov
3. katan
4. leonleonovpom2
5. wonder
6. barin
7. mt46
8. ambroziia
9. vidima
10. bojil
2. shtaparov
3. katan
4. leonleonovpom2
5. wonder
6. barin
7. mt46
8. ambroziia
9. vidima
10. bojil
Най-активни
1. zahariada
2. penata555
3. radostinalassa
4. sekirata
5. jupel
6. notfun
7. savaarhimandrit
8. rosiela
9. hisazul
10. hadjito
2. penata555
3. radostinalassa
4. sekirata
5. jupel
6. notfun
7. savaarhimandrit
8. rosiela
9. hisazul
10. hadjito
Постинг
24.06.2012 14:28 -
Телевизията остава най-популярната медия, интернет - на второ място
Телевизията остава най-популярната медия, интернет - на второ място
Иван Върбанов, "КЛАСА"
Телевизията и интернет са най-предпочитаните медии от аудиторията, сочи проучване на „Интерактив адвъртайзинг бюро България“ (IAB България). Резултатите бяха оповестени от Алисън Фена, вицепрезидент “Проучвания и маркетинг” на IAB Европа, и недвусмислено сочат, че българите отделят за телевизия 23,2 часа седмично и прекарват 16 часа в интернет. Радиото (11,7 часа), вестниците (4,1 часа) и списанията (3,7 часа) изостават далеч назад. В европейски мащаб интернет потреблението на седмична база е 14,8 часа, повече от час по-малко спрямо България.
Проучването покрива целия спектър на използването на различни медии – от радио и тв, през преса и списания, до интернет, включително чрез компютри, мобилни устройства, таблети и конзоли. За България онлайн проучването е изпълнено от Global Park/ GMI при 1000 респонденти, а омнибус изследването офлайн е извършено от TNS с 500 респонденти.
Също както и на останалите пазари, споделеното медия потребление е основна характеристика за използването на медиите. В България 36% от мъжете и 38% от жените използват интернет, докато гледат телевизия. Възрастовата група, която прекарва най-голям процент от времето си в интернет, докато гледа телевизия, е тази от 16 до 24 години – 48%.
Влиянието на интернет в България е силно. 51% от интернет потребителите в национален мащаб споделят, че интернет им помага да избират по-добрите продукти и услуги, докато за 72% интернет е начин да поддържат връзка с приятели и роднини. Интересен факт за България е, че 37% от потребителите споделят, че интернет им помага да управляват здравето си.
Иван Върбанов, "КЛАСА"
Телевизията и интернет са най-предпочитаните медии от аудиторията, сочи проучване на „Интерактив адвъртайзинг бюро България“ (IAB България). Резултатите бяха оповестени от Алисън Фена, вицепрезидент “Проучвания и маркетинг” на IAB Европа, и недвусмислено сочат, че българите отделят за телевизия 23,2 часа седмично и прекарват 16 часа в интернет. Радиото (11,7 часа), вестниците (4,1 часа) и списанията (3,7 часа) изостават далеч назад. В европейски мащаб интернет потреблението на седмична база е 14,8 часа, повече от час по-малко спрямо България.
Проучването покрива целия спектър на използването на различни медии – от радио и тв, през преса и списания, до интернет, включително чрез компютри, мобилни устройства, таблети и конзоли. За България онлайн проучването е изпълнено от Global Park/ GMI при 1000 респонденти, а омнибус изследването офлайн е извършено от TNS с 500 респонденти.
Също както и на останалите пазари, споделеното медия потребление е основна характеристика за използването на медиите. В България 36% от мъжете и 38% от жените използват интернет, докато гледат телевизия. Възрастовата група, която прекарва най-голям процент от времето си в интернет, докато гледа телевизия, е тази от 16 до 24 години – 48%.
Влиянието на интернет в България е силно. 51% от интернет потребителите в национален мащаб споделят, че интернет им помага да избират по-добрите продукти и услуги, докато за 72% интернет е начин да поддържат връзка с приятели и роднини. Интересен факт за България е, че 37% от потребителите споделят, че интернет им помага да управляват здравето си.
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог

Гласове: 409